تاثیر شگفت انگیز ماساژ ژاپنی در کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست

تاثیر شگفت انگیز ماساژ ژاپنی در کاهش چین و چروک و جوان سازی پوستReviewed by بلانیان on Feb 28Rating:

با ماساژ ژاپنی پوستی سالم، زیبا و جوان داشته باشید

تا به حال شده که صبح زود از خواب بیدار شوید و با یک صورت پف کرده و زرد رنگ مواجه شوید؟؟ بیشتر افراد این مشکل را دارند. زمانی که از خواب بیدار می‌شوند، چهره متفاوتی دارند. در آینه به خود نگاه می‌کنند و از چهره صبحگاهی خود متعجب می‌شوند. آن‌ها احساس می‌کنند صبح‌ها خسته‌تر هستند و صورت پیرتری دارند. بنابراین به دنبال راه حل آن می‌گردند. از آرایش‌های گران قیمت تا جراحی‌های پلاستیک پرهزینه، روش‌های بسیار زیادی برای جوان‌تر نشان دادن صورت وجود دارد. متاسفانه با اینکه می‌توانید هر روز آرایش مختلفی بر روی صورت خود داشته باشید، اما در طولانی مدت باعث پیری صورت شما خواهد شد و تاثیر بسیار بدی روی صورتتان باقی خواهد گذاشت.

ماساژ ژاپنی

ماساژ ژاپنی

با استفاده از یک ماساژ ژاپنی می‌توانید در دو هفته چهره شاداب‌تر و جوان‌تری داشته باشید.

به جای اینکه به دنبال روش‌هایی برای پنهان کردن مشکل باشید، به دنبال راه حلی باشید که به طور طبیعی چهره شما را زیباتر و جوان‌تر نشان دهد. صورت رنگ پریده و پف کرده توسط گردش ضعیف جریان خون به صورت ایجاد می‌شود. با استفاده از این ماساژ صورت می‌توانید در عرض چند هفته به زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید. این ماساژ به نام تاناکا معروف است و توسط آرایشگر معروف ژاپنی به نام یوکوکو تاناکا ابداع شده است.

ماساژ تاناکا عضلات صورت را شل می‌کند و چین و چروک آن را از بین می‌برد:

تاناکا فرآیندی است که به سرعت چین و چروک صورت را بر می‌دارد در حالیکه پوست شما را سفت‌تر می‌کند. ماساژ غدد لنفاوی در صورت را تحریک می‌کند، روند دفع مواد سمی از بدن را تسریع می‌نماید و صورت را شاداب‌تر می‌سازد. در طول فرآیند ماساژ قبل از تحریک غدد لنفاوی برای دفع مواد سمی، به آرامی عضلات صورت را شل می‌کنید. قبل از اینکه از ماساژ تاناکا استفاده کنید، باید به دنبال کرم یا روغن‌هایی باشید که برای پوست صورت شما مناسب باشد. اگر از کرم نامناسبی برای پوست استفاده کنید ممکن است خارش، قرمزی یا جوش در صورت ایجاد شود. شما می‌توانید ار کرم‌هایی استفاده کنید که قبلا استفاده می‌کردید یا اینکه روغن زیتون را به کار ببرید. ماساژ صورت بدون کرم یا روغن مناسب آسیب بیشتری بر روی آن وارد خواهد کرد. در ادامه مزایای استفاده از این ماساژ را مشاهده می‌کنید:

۱.ماساژ صورت به استرس شما کمک می‌کند:

زندگی مدرن امروزی پر از فشارها و سرخوردگی‌هاست و برای افرادی که احساس استرس دارند این شرایط حتی بدتر خواهد بود. ماساژ صورت به شما کمک می‌کند آرام باشید و از لحظه کنونی لذت ببرید. برای از بین بردن استرس می‌توانید بر روی نقاط فشار تمرکز کنید. در این حال سردرد شما نیز کمتر خواهد شد.

۲.ماساژ صورت باعث درخشندگی صورت خواهد شد:

اگر همیشه پوست درخشان را تحسین می‌کردید، این ماساژ ۱۰ دقیقه‌ای را دوبار در هفته امتحان کنید. ماساژ صورت باعث می‌شود با دفع سموم، صورتی درخشان و سالم داشته باشید. این نوع ماساژ آب لازم را به صورت شما می‌رساند و از ایجاد پف در آن جلوگیری می‌نماید.

۳.ماساژ صورت رنگدانه‌های ناخواسته را به حداقل می‌رساند:

رنگ‌هایی که طور ناخواسته در زیر بافت‌ها جمع می‌شود معمولا به خاطر ناخالصی‌های موجود در پوست و کاهش کلاژن ایجاد می‌شود. همین امر باعث ایجاد تن رنگی نامناسب خواهد شد. ماساژ صورت به بازگردانی رطوبت به پوست کمک می‌کند.

۴.ماساژ صورت به حذف مویرگ‌های پاره از پوست کمک می‌کند:

زمانی که رگ‌های خونی در پوست پاره می‌شود،یک خط قرمز یا بنفش کوچک در آن ظاهر خواهد شد. ماساژ می‌تواند پوست شما را از شر اینگونه موارد خلاص کند. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید می‌توانید از روغن بادام برای ماساژ استفاده کنید.

۵.ماساژ به شما کمک می‌کند پوستی بدون چین و چروک داشته باشید:

چین و چروک موجود در صورت معمولا به خاطر کاهش کلاژن ایجاد می‌شود که اینگونه موارد با اخم کردن بدتر می‌شود. یک ماساژ صورت تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث پر شدن این چین و چروک‌ها می‌شود.

ماساژ باعث افزایش گردش جریان خون به نواحی مختلف صورت می‌شود:

جریان بد خون باعث ایجاد پف و رنگ پریدگی در صورت شما می‌شود. با استفاده از ماساژ در اطراف دهان، چشم و ابرو جریان خون را افزایش دهید و از ایجاد پف جلوگیری نمایید

About Author

Add a Comment