یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببرید

یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببریدReviewed by balanian on Sep 25Rating: 4.5یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببریدیک روش دیگر برای از بین بردن موهای زاید با زردچوبه اینست که مخلوطی از زردچوبه، کشک ( یا شیر ) و پودر نخود را برای مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید. صبر کنید تا کاملا خشک شود. بعد از اینکه خشک شد، در جهت مخالف رویش موهای بدن مخلوط را بر میدارید. شما میتوانید برای نرم شدن پوست از کرمها و محصولات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید. سعی کنید یکبار در هفته این کار را بکنید.

یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببرید

یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببرید

از بین بردن موهای زاید با زردچوبه یک روش اصیل هندی است . شما میتوانید با کمک زردچوبه موهای زاید بدنتان را کم کنید . البته باید صبور باشید و چند ماه پیاپی این کار را امتحان کنید .

آموزش از بین بردن موهای زاید با زردچوبه

یک روش عالی: بازردچوبه موهای زاید را ازبین ببرید

طبق بررسی های بدست امده خمیر زردچوبه باعث تسکین درد و همچنین پاک کنندگی کبد می شود. با کمک زردچوبه می توانید موهای زاید بدن  خود را از بین ببرید.  مقدار قند موجود در این مخلوط  به پاکسازی پوست کمک زیادی می کند.

در مرحله اول برای از بین بردن موهای زاید با زردچوبه تهیه ماسک زردچوبه باید آب یا شیر را به اندازه نصف زردچوبه با ان مخلوط کنید تا خمیری بدست اید. صبر کنید تا این خمیر سرد شود. میتوانید ان را در یخچال بگذارید. اکنون کمی نمک و یا شکر و ۱ قاشق غذاخوری آرد را به خمیر خود اضافه کنید.

برای استفاده از این ماسک و از بین بردن موهای زاید با زردچوبه در محل مورد نظر کمی آرد ذرت بپاشید و  سپس لایه ای نازک از خمیر را در جهت رشد مو روی قسمتهای مورد نظر بمالید. در مرحله بعدی آن را با یک تکه پارچه تمیز بپوشانید. حدودا  بعد از ۱۵ دقیقه خمیر جذب پوست می شود. اکنون میتوانید پارچه را بردارید و پوست را با آب گرم بشویید. شما باید این روش را ۲ بار در هفته تکرار کنید تا به مرور زمان متوجه نتیجه آن شوید .

 

یک روش دیگر برای از بین بردن موهای زاید با زردچوبه اینست که مخلوطی از زردچوبه، کشک ( یا شیر ) و پودر نخود را برای مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست بگذارید. صبر کنید تا کاملا خشک شود. بعد از اینکه خشک شد، در جهت مخالف رویش موهای بدن مخلوط را بر میدارید. شما میتوانید برای نرم شدن پوست از کرمها و محصولات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده کنید. سعی کنید یکبار در هفته این کار را بکنید.

About Author

Add a Comment