چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟

چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟Reviewed by balanian on Dec 28Rating: 4.5چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟
چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟
چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟
پف چشم باعث می شود که سن ما بیشتر به نظر برسد اما خوشبختانه یک راه حل ساده برای رفع آن در یخچال خانه همه ما وجود دارد. مادرها و مادربزرگها معتقد هستند که خیار برای درمان پف چشم بسیار مفید است و مثل همیشه حق با آنهاست.

چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟

اما چگونه از خیار برای درمان پف چشم استفاده کنیم؟
یک خیار را خوب بشوئید و خشک کنید و سپس آن را در یخچال بگذارید و اجازه بدهید حداقل یک ساعت آنجا بماند . بعد آن را حلقه حلقه کنید بطوریکه حلقه ها نازک و انعطاف پذیر باشند تا براحتی روی چشم قرار بگیرند اما دقت کنید که حلقه ها نباید آنقدر نازک باشند که پاره شوند .

دراز بکشید ، چشمهایتان را ببندید و روی هر کدام از چشمهایتان یک حلقه خیار بگذارید . حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس خیارها را از روی چشمانتان بردارید . در این مدت ممکن است احساس کنید که حلقه های خیاری که روی چشمانتان قرار داده اید گرم شده اند که در این صورت می توانید آنها را بردارید و حلقه های خنک و جدید روی چشمانتان بگذارید البته این کار ضرورتی ندارد.عوارض احتمالی استفاده از خیار برای کاهش پف چشم
اگر دقت کنید که تکه های کوچک خیار و یا دانه های آن داخل چشمتان نرود ، این روش عوارض جانبی ندارد و هیچ مشکلی برای شما و چشمانتان ایجاد نمی کند.اما افرادی که از آلرژی دندان و دهان رنج می برند ممکن است به خیار حساسیت داشته باشند که دراین صورت به هیچ وجه نباید از این روش استفاده کنند.

چگونه پف زیرچشم را برطرف کنیم؟

About Author

Add a Comment