غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!

غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!Reviewed by balanian on Jan 2Rating: 4.5غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!
غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!

غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!

 

۱.دانه ی رازیانه: نه تنها رازیانه حاوی خاصیتی بسیار خوب است و از بین برنده ی بوی بد دهان است .دانه های رازیانه ترکیباتی دارا است که گرفتگی های درون روده ای را آرام میکند و موجب میشود که نفخ از بین برود .

۲.لیمو ترش : این مواد معروفترین برای رژیم غذایی سالم و ضد سم هستند.لیمو ترش در آزمایشات نشان داده است که برای کاهش وزن بسیار مفید است میزان انتی اکسیدان بدن را افزایش میدهد تورم بدن را کاهش میدهد و عمل هضم را بهتر میکند .

۳.آناناس : این میوه حاوی فیبر بالا است که بسیار ادرار آور است  و ثابت شده است که نفخ و تورم شکم را به خوبی از بین میبرد .آناناس مریضی های رودوی را نیز از بین میبرد.

۴.هویج : این ماده برای داشتن بینایی ای قوی تر و شکمی بدون نفخ خیلی کارساز است.یک دانه هویج ۱۹۵ میلی گرم پتاسیم دارد که برای از بین بردن نفخ شکم بسیار کاربردی است .

۵.روغن زیتون : این روغن قهرمانی برای از بین بردن نفخ است . این روغن دارای اسیدی چربی امگا ۳ است که آنتی اکسیدان ضد تورم است .بهتر است که این روغن را بر روی سالادتان بریزید.

۶.لوبیا سبز : دردسترس و قابل خرید و راحت ترین برای پختن .لوبیا سبز برای سیر کردن بسیار مفید است .باید گفت که خاصیت ضد تورم دارد در کنار انواع بسیار زیادی ویتامین و مواد معدنی دارای خاصیت ادرار آور است .کمی لیمو ترش روی آنها بچکانید  در زمان کمی احساس سبکی و لاغری میکنید.

۷.گوجه فرنگی : این مواد دارای لیکوپن هستند .یک نوع آنتی اکسیدانی که مشخص شده است که خاصیت ضد تورم دارد و ضد نفخ است.آن را پخته بخورید که این ماده ی ارزش مندی که درون آن وجود دارد تاثیر بیشتری داشته باشد.

۸.جعفری: این ماده یکی از ابر مواد غذایی است که خواص زیادی دارد .جعفری در واقع از کلم پیچ هم بیشتر ماده ی مغذی دارد.  این ماده خاصیت ضد باکتری و ضد تورم دارد .

غذاهایی که میتواند نفخ معده را از بین ببرد!

About Author

Add a Comment