سرایداری که درشمال تهران سرقت میلیاردی کرد!!

سرایداری که درشمال تهران سرقت میلیاردی کرد!!Reviewed by بلانیان on Dec 23Rating: 4.5سرایداری که درشمال تهران سرقت میلیاردی کرد!!
سرایداری که درشمال تهران سرقت میلیاردی کرد!!
سرقت بزرگ موقع تولد دختر میلیاردر در شمال تهران +عکس

سرایداری که درشمال تهران سرقت میلیاردی کرد!!

 

مدیرعامل پولداری که برای دخترش یک جشن تولد باشکوه در شمال تهران گرفته بود در هنگام بازگشت به منزل با صحنه شوکه کننده ای روبرو شد ! در زمانی که انها در یکی از رستورانهای معروف شمال تهران مشغول پایکوبی و شادی و برگزاری جشن تولد دخترش بودند سارقان در حال خالی کردن گاوصندوق و به غارت بردن اموال گران قیمت او بودند!

 

مدیرعامل شرکت بزرگ در تهران هنگامی که در یکی از رستوران های معروف شمال تهران برای دخترش جشن تولد گرفته بود، اسیر توطئه یک میلیاردی سرایدار خانه وشرکتش شد.

 

وقوع یک فقره سرقت از خانه ای در فرمانیه – خیابان فروردین به کلانتری ۱۰۱ تجریش

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص که سارق یا سارقان ، در زمان غیبت صاحبخانه و اعضای خانواده اش اقدام به سرقت طلا و جواهرات ، سکه های طلا و دیگر اموال باارزش داخل خانه به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان کرده و از محل متواری شدند .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

با حضور تیم بررسی صحنه سرقت پلیس آگاهی در محل سرقت ، کارآگاهان با بررسی دقیق محل سرقت اطلاع پیدا کردند که در ورودی خانه مالباخته از نوع ضد سرقت بوده است اما سارق یا سارقان بدون هرگونه تخریب وارد ساختمان شده و به احتمال بسیار زیاد با اطلاع دقیق از محل نگهداری اموال باارزش مالباخته ، اقدام به سرقت آنها کرده اند .

 

همزمانی سرقت با جشن تولد دختر

 

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که زمان سرقت همزمان بوده با برگزاری جشن تولد دختر مالباخته در یکی از رستوران های شمال تهران، لذا با توجه به نوع سرقت مبنی بر داخلی بودن سرقت ( با توجه به عدم تخریب در ضد سرقت خانه ) ، کارآگاهان با در نظر گرفتن این فرضیه که احتمالا یکی از اعضای گروه سارقان می بایست همزمان با زمان سرقت در مراسم جشن تولد حضور و یا از آن اطلاع داشته باشد ، به بررسی و تحقیق در خصوص افراد حاضر در جشن تولد و افراد مرتبط با مالباخته و خانواده اش پرداختند.

 

در تحقیقات بعمل آمده ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اطلاع پیدا کردند که یک از میهمانان حاضر در جشن تولد بنام “ابوالفضل . ب” ، بدون هرگونه دعوت از سوی مالباخته درمراسن جشن تولد دختر مالباخته حضور داشته است. همچنین کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که “ابوالفضل” ( ۲۷ ساله ) به عنوان سرایه دار در ساختمان محل سکونت مالباخته مشغول بکار است و علاوه بر آن به عنوان فرد مورد اعتماد مالباخته نیز در شرکت متعلق به مالباخته مشغول بکار است و به همین علت از تمامی جزئیات زندگی مالباخته و اعضای خانواده ی مالباخته ، میزان درآمد مالباخته و … اطلاعات دقیقی دارد و بنا بر اظهارات مالباخته به راحتی به خانه آنها تردد داشته است .

سرقت بزرگ موقع تولد دختر میلیاردر در شمال تهران +عکس

با توجه به احتمال مشارکت “ابوالفضل . ب” در سرقت ، کارآگاهان تحقیقات از وی را در دستور کار خود قرار دادند . ابوالفضل در تحقیقات اولیه منکر هرگونه مشارکت خود درسرقت شده اما در ادامه ی تحقیقات و با بدست آمدن فیلم ضبط شده از داخل خانه مالباخته از وی ، به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که پیشنهاد و طراحی سرقت توسط او صورت گرفته و سرقت نیز توسط عموی وی و چند تن دیگر از دوستان عمویش انجام شده است.

 

با شناسایی عموی ابوالفضل بنام “یحیی” ( ۴۱ ساله ) به عنوان یکی از اعضای گروه سارقان ، وی توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی دستگیر ، پس از انتقال به پلیس آگاهی صراحتا به انجام سرقت با بهره گیری از فیلم تهیه شده از خانه مالباخته و آموزش های داده شده به او و همدستانش بنام های “روح الله . ع” (۳۵ ساله) و “هادی . گ” ( ۲۸ ساله) از سوی ابوالفضل به عنوان طراح سرقت، اعتراف کرد .

 

با شناسایی مخفیگاه روح الله و هادی در شهرستان نیشابور، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام، ضمن دستگیری دو متهم دیگر پرونده و در بازرسی از خانه متهمان مقادیری از اموال مالباخته کشف و توقیف شد.

 

در ادامه و با شناسایی محل فروش قسمتی از طلا و جواهرات مسروقه ، کارآگاهان موفق به کشف و توقیف مقادیر دیگری از اموال مالباخته شدند. در ادامه و با کشف سوئیچ یدک متعلق به خودرو شخصی مالباخته مشخص شد که سارقان قصد داشته اند که در مرحله ی بعدی سرقت خود و با استفاده از کلید یدک خودرو ، پس از گذشت مدتی اقدام به سرقت خودرو مالباخته نیز کنند.

 

متهمان پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در اظهارات خود صراحتا به مشارکت خود در سرقت خانه مالباخته اعتراف کرده و عنوان داشتند : ” ابوالفضل با نمایش فیلم تهیه شده از داخل خانه و ترسیم دقیق نقشه، کوچک ترین جزئیات داخل خانه را به ما نشان داد. طی چندین روز آموزش از سوی ابوالفضل، دقیقا اطلاع داشتیم که اموال بارزش در کدام قسمت خانه قرار دارد و نهایتا با استفاده از کلید تهیه شده و با وجود ضد سرقت بودن در خانه ، بدون هیچگونه مشکلی وارد خانه شده و سرقت خود را بدون هیچگونه مشکلی انجام و از محل خارج شدیم “.

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به نگهداری بیش از اندازه ی اموال بارزش در محل سکونت افراد، عنوان داشت: ” متأسفانه در حال حاضر شاهد آن هستیم که گروهی از شهروندان بدون در نظر گرفتن هشدارهای پلیسی مبنی بر عدم نگهداری بیش از اندازه اموال باارزش در داخل خانه ها، با نگهداری اموال باارزش خود در داخل خانه زمینه سرقت آسان آنها را توسط سارقان با دست خودشان فراهم می آورند بگونه ای که متأسفانه در بسیاری از سرقت خانه ها شاهد سرقت های چند ده میلیون طلا، جواهرات، وجوهات نقد و دیگر اموال باارزش از داخل خانه شهروندان هستیم ” .

 

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، در پایان این خبر اعلام داشت : “متهمان پرونده با صدو قرار قانونی روانه زندان Prison شده و اموال کشف شده از سارقین نیز برابر دستور مقام محترم قضایی به مالباخته تحویل داده شد “

About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Add a Comment