درباره ویاگرا چه میدانید؟

درباره ویاگرا چه میدانید؟Reviewed by balanian on Jan 9Rating: 4.5درباره ویاگرا چه میدانید؟

درباره ویاگرا چه میدانید؟

ویاگرا را به عنوان دارویی می‌شناسند که باعث بالا رفتن شور و هیجان رابطه جنسی می‌شود و یکی از شایع‌ ترین داروها برای درمان نعوظ ناقص است. گر چه برای نعوظ طولانی ‌تر هم از این دارو استفاده می‌شود، اما نکات جالبی درباره‌ آن وجود دارد که شاید تا به حال نمی ‌دانستید.

تاثیر ویاگرا بر بینایی

تحقیقات نشان می‌ دهد که مواد فعال موجود در ویاگرا که به آن سیلدنافیل می‌ گویند در روند فعالیت آنزیمی دخالت می‌ کند که می ‌تواند سیگنال‌های نور را از شبکیه به مغز منتقل کند. وقتی این دارو را در دوز بالا مصرف می‌ کنید می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی در بینایی شود. در واقع مصرف زیاد آن به تیرگیِ بینایی، تغییر رنگ‌ها و حساسیت به نور می‌ انجامد.

ویاگرا برای زنان

با وجود آن که بسیاری از شرکت های تولید دارو ادعا می‌ کنند دارویی شبیه ویاگرا برای زنان ساخته‌اند که باعث می‌شود رابطه جنسی برای شان لذت بخش شود اما باید گفت که تمام این ادعاها بی اساس است. در واقع هیچ دارویی در بازار وجود ندارد که به تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا رسیده باشد و تأثیری مشابه ویاگرا داشته باشد و بتواند خون بیشتری را به سمت کلیتوریس منتقل کند.

کاهش دردهای قاعدگی

زنانی که از دردهای خفیف یا شدید قاعدگی رنج می ‌برند با مصرف ویاگرا می توانند آن را کاهش دهند. تحقیقات نشان می‌ دهد ترکیب سیلدنافیل سیترات موجود در این دارو باعث انبساط رگ‌ های خونی شده و درد ناحیه لگن را کاهش می دهد.

کاهش چربی شکمی

با مصرف ویاگرا می توانید چربی شکم تان را بسوزانید و احتمال چاق شدن را کم کنید. نتایج پژوهش های محققان مایو کلینیک نشان دادند که پس از مصرف این دارو سلول ‌های چربی‌ سفید رنگی که در اطراف باسن و کمر تجمع می کنند به سلول ‌های قهوه ‌ای مایل به خاکستری رنگ تبدیل می ‌شوند که قادرند از غذای هضم شده، انرژی لازم را سوزانده و آن را به گرما تبدیل کنند.

درباره ویاگرا چه میدانید؟


About Author

Add a Comment