درآینده نزدیک گاو ها برای مزرعه داران پیام می فرستند!!

درآینده نزدیک گاو ها برای مزرعه داران پیام می فرستند!!Reviewed by balanian on Nov 7Rating: 4.0درآینده نزدیک گاو ها برای مزرعه داران پیام می فرستند!!
درآینده نزدیک گاو ها  برای مزرعه داران پیام می فرستند!!
به زودی کشاورزان مجبور به منتظر ماندن برای بردن گاو هایشان به دامداری برای دیدن دامپزشک نیستند.یک پیام متنی به آنها خواهد گفت که مشگل چیست.

smaxtec یک راه اندازی اترشی در حال قرار دادن یک سنسور متصل در معده ی گاوها برای انتقال اطلاعات سلامت از طریق اینترنت بیسم میباشد .سنسورها هر یک به اندازه ی یک هات داگ هستند اطلاعات در مورد دمای بدن گاو ها و PH معده ی آنها و حرکات وفعالیت های گاوها را دقیقه به دقیقه دنبال میکند و آنها از این طریق تشخیص میدهند که چه زمانی حیوان تب دارد.آنها میتوانند با دقت ۹۵ % بارداری گاو را پیش بینی کنند از این رو به کشاورزان اجازه میدهد تا از مزایای افزایش شیر قیل از زایمان استفاده کنند.وقتی تغییرات مخابره شدند کارکنان مزرعه پیام به روز شده و جدید را دریافت میکند.

به گزارش بالاسری این وسیله که عمر باتری ۴ ساله دارد داخل معده اول از چهار معده ی گاو بوسیله ی یک میله ی فلزی از طریق گلوی گاو و انشعابات درون شبکه قرار میگیرد.ممکن است برای انسان گفتن اینکه یک گاو مریض است سخت باشد مگر اینکه علائم آشکار از مریضی وجود داشته باشد اما سنسور ها میتواند تغییرات را انتخاب و گزارش کنند و حتی قبل از بروز علائم فیزیکی.

در نهایت دیدن و بررسی وضعیت از داخل بدن گاو راحت تر از بررسی در آزمایشگاه است.

aajvusg

About Author

Add a Comment