دخترها را اینگونه عاشق خود کنید!ویژه مجردها

دخترها را اینگونه عاشق خود کنید!ویژه مجردهاReviewed by balanian on Jan 10Rating: 5.0دخترها را اینگونه عاشق خود کنید!ویژه مجردها
دخترها را اینگونه عاشق خود کنید!ویژه مجردها
زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند.نتیجه تصویری برای عشقبزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.

دخترها را اینگونه عاشق خود کنید!ویژه مجردها

قبل از اینکه بخواهید دختر ی را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.وقتی با این مسائل آشنا شدید همه کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.

زنان به چه مردانی جذب می شوند: حقایقی روانشناختی

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

• مردان برجسته، بیشتر زن ها را به خود جذب می کنند:

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

• آیا دختر ها به زیبایی چهره اهمیت می دهند؟

بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

راهای عاشق کردن دختران

۱ – اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه.

من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین, همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه)

۲ – با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین

۳– یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه.

هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید, اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین, این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه, نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید

در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.

۴– خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم!

پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست!

پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که ۹۰% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کرد. بزارین چند تا مثال رو که به ذهنم میرسه براتون بگم : تام کروز که اینهمه کشته مرده داره, قدش حتی با استانداردهای ایران هم کوتاهه! وین دیزل هنرپیشه نوظهور آمریکایی که تو فیلم سینمایی XXX و “سریع و آتشین” بازی کرده,

هم کچله و هم دماغش خیلی گندست, اما ایشون هم کلی دختر از سر و کلشون در حال بالا رفتنه. برایان آدامز هم که نصف دخترای روشنفکر و غیر روشنفکر ایران براش میمیرن, تمام صورتش پر از چاله چوله های جوشهای غرور جوانیه!البته خیلی ها ممکنه بگن که ما وقت یا پول یا سلیقه کافی برای تیپ زدن رو نداریم.

در مورد پولش, میتونید فرض کنید که دارید یه سرمایه گذاری میکنید؛ پولی رو که بابت چت کردن در ماه خرج میکنید رو اگه صرف یکی دوتا مورد کوچیک بکنید,

۱۰ برابر برگشت سرمایه داره, البته به صورت غیر نقدی! در مورد وقتش هم, اولش سخته, اما بعدش عادت میکنید. راجع به سلیقه هم, کافیه با یکی دو نفر متخصص مشورت کنید : یک آرایشگاه درست حسابی, یک عطر فروشی درست حسابی و یک لباس فروشی درست حسابی! البته خیلی ها ممکنه باز هم بگن که ما هنوز هم امکانات مالی اینکارا رو نداریم.

باز هم مشکلی نیست! یه جمله معروف هست که میگه “اگه نمیشه از آب دریا خورد, حداقل میشه ازش چشید”. شما عوض اینکه بیاین و سر تا پاتونو Upgrade کنید, این چند تا مورد رو رعایت کنید :اول اینکه عوض اینکه همه لباسهاتون رو از مارکهای متوسط بخرید, یه کفش درست حسابی بخرین (مثلاً آدیداس یا نایک یا تیمبرلند اصل)؛ اونوقت دیگه اصلاً اهمیتی نداره شلوارتون یا پیرهنتون چه مارکیه, یا اصلاً نو یا کهنست. کلاً اگه کفش خوب باشه, بقیه مسائل اهمیتی نداره. اصولاً زاویه نگاه دخترا وقتی با یه پسر روبرو میشن, از پائین به بالاست. یعنی اول کفش رو میبینن بعد چیزهای دیگه! یه نکته کلی هم بگم : “نو و کهنه بودن لباس خیلی مهم نیست, تمیز بودنشه که خیلی مهمه”!

بعدش اینکه یه ادکلن واقعاً معروف بخرین, دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, ۱۰۰% برمیگرده! ریشتون رو هم بزنید, البته نه اینکه کلاً ریش چیزه بدیه, اما معمولاً حالت صورت رو جدی تر نشون میده و چون شما احتمالاً جدی هستین, با ریش دیگه زیادی جدی میشین!

۵ – با احساس بودن : ببینید, این یکی از همه سخت تره, و متاسفانه از همه هم مهمتره! اگه ۱۲۷۸۳۹ تا دختر رو جمع کنن و ازشون بخوان مشخصات یه پسر ایده آل رو بنویسن, ۹۹٫۹۷۶۳۴% اونها اول از همه مینویسن “با احساس و مهربون”. باید نشون بدین که به حرفهای دیگران توجه میکنید و برای دیگران دلسوزی میکنید.

اصولاً این عبارت رو از ذهنتون پاک کنید : “به من چه!”. کلیه تفکرات آنارشیستی, سادیستی و تروریستی خودتونو تا وقتی یه دوست دختر درست حسابی پیدا نکردین, یه جایی قایم کنید. خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. البته یه نگاهی هم به ادبیات و هنر رمانتیک بندازین, جای دوری نمیره! یه نکته مهم کنکوری هم هست که خیلی خیلی میتونه کمکتون کنه : “به گربه ها, بچه ها و گلها علاقمندی نشون بدین, همه چیز خودش حل میشه!”

۶- جنتلمن باشید : این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید, در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

۷ – جسور باشید : سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند ۰۰ در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت, خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

۸ – قاطع باشید : بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند, لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید, ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم, قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

 جذب زنان،چگونه یک زن را مجذوب خود کنیم؟ آقایان بخوانند!

هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان ، مشغول غذا خوردن در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان بـاشـید که ناگهان او پیدایش می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید. پس بـرای ایـن منـظـور چه کاری خواهید کرد؟

جذب زنان و چگونه زن را مجذوب خود کنیم

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید  زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یـخـشـکن” اطلاق خواهیم کرد.

سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است.

موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:
برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید .
بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید.
بگویید
” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید
چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر
شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن.

در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد.
بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان:بی پرده باشید
این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید
مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد.
بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کندبا اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود.
بگویید
“بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟”
“همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

برای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید
بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

برای جذب زنان:سلام کنید
همانطور که از آن بر می آید، از ایـن طـرز برخورد کلاسیک معمولا چشم پوشی می گردد. اغلب افراد بلافاصله جواب سلام را می دهند که تـصور می کنند ادب و نزاکت اینطور ایجاب می کند. با اینحال جواب سلام می تواند در را برای آغاز سـخن باز گرداند. سلام، شروع کننده ای ساده است که باعث ایجاد جرات برای گفتگو با افراد نا آشنا می شود. بگویید “سلام!”

برای جذب زنان:او را به لبخند زدن وادار نمایید
وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض ۵ ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,