آشنایی با تبلت

آشنایی با تبلتReviewed by balanian on Aug 25Rating: 4.5آشنایی با تبلت

آشنایی با تبلت

تبلت‌ها دارای یک صفحه نمایشگر  لمسی هستند که به کاربران خود این امکان ر ا می‌دهند تا به جای موس و صفحه کلید توسط انگشت دست، کار کنند اندازه تبلت‌ها معمولاً ۷ ، ۸ و ۱۰ اینچ می‌باشد. کاربردهای زیادی را می‌توان برای تبلت‌ها در نظر گرفتند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد .

۱٫ برقراری ارتباط

با استفاده از این دستگاه و با استفاده از دوربین موجود در جلو آن می‌توانید از تصاویر ویدویی لذت ببرید.

۲٫ کاربردهای عکاسی – فیلمبرداری

دوربین پشت تبلت امکان تصویربرداری و  عکاسی با کیفیت را به شما می‌دهد  .با استفاده از تبلت امکان ویرایش تصاویر مهیا می‌شود و می‌توانید از آن به عنوان یک نمایشگر برای پخش تصاویر استفاده کنید.

 ۳ . کاربردهای آموزشی – تفریحی

این دستگاه‌ها به دلیل داشتن سرعت بالا و امکانات پردازشی خوبی  که در اختیار دارد در برنامه‌های سرگرمی‌و بازی‌هایی که ازطریق تبلت انجام می‌دهید بسیار مناسب است .ک نمونه از این تبلت‌ها،تبلت GS-Pad با استقاده اسپیکرهای استریوی قدرتمند و پورت جک ۳٫۵ میلیمتریقادر به ارائه یک  صدای مطلوب و با کیفیت بوده و گزینه مناسبی برای افرادعلاقه مند به شنیدن موسیقی آن هم به صورت حرفه ای می‌باشند. پشتیبانی ازتمام فرمت‌های کتاب الکترونیکی در تبلت GS-Pad  امکان دسترسی آسان به میلیون‌ها کتاب و هزاران روزنامه و مجله را فراهم می‌کند بطوری که شماهمیشه به کتابخانه شخصی خود دسترسی دارید

۴.کاربردهای مدیریتی

این دستگاهها کاربردهای زیادی دارند به خصوص در زمینه مدیریت کار‌های شما که انجام این کارها را برای شما آسان می‌سازد به طور مثال در انجام و یادآوری مسایل بانکی و غیره .

آشنایی با تبلت

About Author

Add a Comment