بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ یی

بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ ییReviewed by balanian on Oct 9Rating: 4.5بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ یی

بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ یی

بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ یی

شغل : بازیگر و مدل

متولد : ۲۲ فبریه ۱۹۸۷ (۲۵ ساله) برج حوت

قد : ۱۷۲ سانتی متر وزن : ۴۶ کیلوگرم

گروه خونی : A / خانواده : یک برادر کوچکتر هم دارد

دین : مسیحیت

مکان تحصیلات: دانشگاهDong Gook (کارهای هنری و قسمت فیلم)

سریال ها :

سریال ایلجیما در سال ۲۰۰۸ – سریال داستان پلیس سال ۲۰۰۷ – سریال با زمین و آسمان در سال ۲۰۰۷ – سریال والس بهاری سال ۲۰۰۶ – سریال بدون توقف در سال ۲۰۰۵

فیلم ها :

بیوگرافی هان هیو جوو بازیگر سریال کره ای افسانه دونگ یی

فیلم سینمایی معاونت شب در سال ۲۰۰۶ و فیلم سینمایی معلم من در سال ۲۰۰۵

استعدادها: پیانو-گفت وگوی روایت های افسونگری- نویسندگی-دویدن-شمشیربازی

سرگرمی ها:آواز خواندن- نویسندگی و کتاب خواندن

مکان تحصیلات: دانشگاهDong Gook (کارهای هنری و قسمت فیلم)

زبانها: کره ای و ژاپنی

زندگی نامه :

هان هیو جوو بازیگر ۲۵ ساله اهل کره جنوبی است وی علاوه بر بازیگری مدل لباس در کره نیز هست و استعداد خوبی در نواختن ساز پیانو دارد . وی هم اکنون مجرد بوده و با پدر و مادر و برادر کوچکترش زندگی می کند . در سال ۲۰۰۳ در مراسم مجلل زیبایی نوجوانان در کره جنوبی کشف و به عالم سینما معرفی شد .

شروع بازیگزی او با سریال بدون توقف ۵ و برنامه های طنز کشور کره جنوبی بود که به خوبی استعدادهای خود را به همه شناساند .محبوبیت وی با سریال والس بهاری به طور چشمگیری افزایش یافت این محبوبیت نه تنها در کره جنوبی بلکه کشورهای آسیای شرقی همچون اندونزی، چین، تایوان، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور بود چون این سریال در این کشورها نیز پخش شد و هان هیو جوو به این وسیله پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی میکرد .

حضور وی در آگهی های بازرگانی و پس از آن فیلم سینمایی معاونت شب پاسخی به همه ی منتقدان و جوابی عاشقانه به همه ی طرفداران او بود .این فیلم به کارگردانی لی یون کی در سال ۲۰۰۶ اکران شد . حضور و بازی بدون نقص او در سریال دونگ یی یکی دیگر از موفقیت های در پرونده کاری هیو جوو بود که محبوبیت او را بیش از پیش افزایش داد.

* * * * * *

بیوگرافی ملکه اینهیون :

نام اصلی : پارک هان سون

متولد ۲۲ اکتبر ۱۹۸۷ (۲۵ ساله) برج ترازو – کره جنوبی
قد : ۱۶۵ سانتی متر | وزن : ۴۵ کیلوگرم
گروه خونی : AB

پارک هان سون متولد ۲۲ اکتبر ۱۹۸۷ در کشور کره جنوبی و بازیگر سینماست . وی سال ۲۰۱۰ در سریال تاریخی دونگ یی به عنوان ملکه اینهیون در کنار بازیگرانی همچون هان هیو جو، جین جی هی، پرش سو بن و لی سو یئون ایفای نقش نمود .
او قبلاً در فیلم و سریال هایی همچون بدون توقف ، زادگاه افسانه ها ، رسوایی در پایتخت ، مادر و من از بوسان آمدم بازی کرده بود .

About Author

Add a Comment