آموزش کامل و تصویری فارسی سازی تلگرام Telegram برای اندروید

آموزش کامل و تصویری فارسی سازی تلگرام Telegram برای اندرویدReviewed by بلانیان on Feb 24Rating:

با استفاده از این روش شما می توانید نسخه اصلی برنامه تلگرام را فارسی کنید و تمامی منوها را با این زبان شیرین مشاهده نمایید.

آموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویر

.

قبل از شروع این نکته را متذکر می شویم که برنامه فارسی شده تلگرام چندی پیش در سایت قرار گفت که دیگر لازم به انجام هیچ کاری ندارد اما ورژن مذکور نسخه غیر رسمی تلگرام بوده و به کسانی که به دنبال نسخه های اوریجینال می باشند پیشنهاد نمی شود.

==================

مراحل فارسی سازی تلگرام :

==================

۱- ابتدا فایل فارسی ساز تلگرام را با استفاده از لینک زیر دانلود نمایید.فایل در حالت فشرده است آن را از حالت فشرده خارج و فایل اصلی فارسی ساز از درون آن را در یک مسیر مشخص در گوشی خود بریزید.

دانلود فایل فارسی ساز تلگرام اندروید

 

۲- ابتدا تلگرام خود را اجرا کنید. سپس وارد صفحه گفتگو با یکی از دوستان شوید. سپس سنجاقک پایین را انتخاب کنید.

آموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویر

 

۳- سپس File را انتخاب کنید تا از مسیر مورد نظر، فایلی را که در مرحله ۱ دانلود کردید را انتخاب کنید و بفرستید. طبق عکس های زیر :

 

آموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویرآموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویرآموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویرآموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویر

 

۴- سپس بر روی شکل ۳ نقطه کنار فایل بزنید. از گزینه های موجود، Apply Localization file را انتخاب کنید. سپس از منو زبان های موجود، زبان پارسی را انتخاب کنید. طبق عکس های زیر:

آموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویرآموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویرآموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویر

 

۵- تلگرام فارسی سازی شده برای شما آماده هست!

آموزش فارسی کردن تلگرام Telegram اندروید + تصاویر

 

 

…………………………………………

استفاده از متن آموزش ها فقط با ذکر منبع اندروید سیتی بلامانع است

موفق باشید – آموزش اندروید سیتی

About Author

Add a Comment