کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!

کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!Reviewed by balanian on Jan 1Rating: 4.5کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!

کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!

کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!

 

جنیفر لوپز برنامه ی اجرایش را که در شب سال نو قرار بود اجرا شود کنسل کرد .این اجرا در میامی برگزار میشد.جنیفر لوپز برای این کنسرتش ۱ میلیون دلار دستمزد میگرفت .اما تصمیم گرفت که تا این برنامه را لغو کند و با جای آن زمان را با خانواده اش بگذراند.

کنسل کردن برنامه جنیفرلوپز برای سال نو!!

به گفته ی یکی از منابع خبری نزدیک به این خواننده جنیفر لوپز قصد داشته که کمی زمان شخصی و خصوصی به خانواده اش بگذراند و از این فرصت استفاده کند..این خواننده به تازگی در bel – air  خانه ای خریداری کرده است و قرار است  برای مهمانی جشن سال نو اولین جایی باشد که در این شب با حضور دوقلوهایش مکس و اما و سایر اعضای خانواده اش  باشد .

جنیفر لوپز این روز ها درگیری ها و برنامه های فشرده ای دارد که شامل فیلم برداری سریالش به نام “سایه های آبی” که این فیلم برداری در شهر نیویورک انجام میگیرد .او همچنین در لاس وگاس برنامه ای اجرا میکند به نام “تمام ان چه که من دارم ” .او در حال حاضر در وقفه ای است اما برنامه دارد تا در فوریه کنسرت ها و تورهایش را ادامه دهد.

جنیفر لوپز این اواخر تیتر روزنامه ها و اخبار شد و آن هم به خاطر جدایی همسر قبلیش مارک آنتونی از شنون دلیما بود.بسیاری بر این باورند که جنیقر باعث و بانی این جدایی بوده است اما این باور نادرست است او در جدایی شنون و مارک نقشی نداشته.

شایعاتی هم مبنی بر این که جنیفر به تازگی با مارک در یک رابطه ی عاشقانه نیز وجود دارد نیز پخش شده است اما باز هم باید  گفت که این شایعات غلط است.

About Author

Add a Comment