چگونه فید سایت وردپرسی حرفه ای بسازیم؟

چگونه فید سایت را حرفه ای تر کنیم؟

در این آموزش مدیریت فید وردپرس  وساختن فید حرفه ای به مدیران سایت های وردپرسی می آموزیم چگونه فید سایت را حرفه ای تر کنند و چگونه خوراک سایت خود را آنطور که می خواهند کاملاً شخصی سازی نمایند.

تنظیمات فید در وردپرس

در وردپرس بطور پیش فرض دو تنظیم ساده برای مدیریت فید سایت وجود دارد که هر دو تنظیم در برگه تنظیمات -> خواندن قرار داده شده اند. در گزینه اول می توانید تعیین کنید تعداد فید های موجود در آدرس خوراک سایتتان چه تعداد باشد که بطور پیش فرض بر روی عدد ۱۵ تنظیم شده و در گزینه دوم می توانید تعیین کنید تمام نوشته های شما در فید سایت شما قرار گیرد یا تنها خلاصه ای از آن نمایش داده شود.

چگونه فید سایت وردپرسی حرفه ای بسازیم؟

اگر حضور اسپمرها و کپی کننده های موجود در فضای وب که از طریق فید، مطالب سایت های معتبر را سرقت می کنند نادیده بگیریم، باز هم قرار دادن تمام متن در فید سایت کار درستی نیست. دنبال کننده های فید سایت به دنبال اطلاع از بروزرسانی های سایت شما، خواندن تیتر مطالب تازه و مطالعه یکی دو خط توضیحات کوتاه در مورد مطلب جدید هستند تا در صورت علاقمندی به مطالعه کامل مطلب، روی لینک آن کلیک کرده و وارد سایت شما شوند. وجود کل مطلب در فید نه تنها باعث بهم ریختگی ظاهر فید سایت شما در نرم افزارهای فیدخوان خواهد شد، بلکه ممکن است افرادی که تصمیم می گیرند فید سایت شما را دنبال کنند به دلیل آشفتگی فید سایت شما خیلی زود تصمیم بگیرند فید سایت شما را حذف کنند. فراموش نکنید وجود کل مطلب در فید، دلیلی برای باز نمودن سایت شما برای دنبال کنندگان به جا نخواهد گذاشت. همچنین اگر تازه های سایت خود را به وسیله فید در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید، درج کل مطلب در شبکه های اجتماعی کار جالبی نیست.

پس از چند دیدگاه متفاوت، ما پیشنهاد می کنیم در گزینه دوم همواره تنظیم کنید خلاصه مطالب شما در فید سایتتان دیده شود نه متن کامل. همچنین برای تعداد مطالب موجود در فید، همان ۱۵ مطلب برای اغلب سایت ها کافی است. یادتان نرود افرادی که فید سایت شما را دنبال می کنند قرار نیست کل مطالب سایت شما را در فید سایت ببینند. آن ها می خواهند از تازه های سایت شما مطلع شوند و حتی اگر برای مدتی طولانی فید سایت شما را نبینند، باز هم ۱۵ مطلب اخیر موجود در فید مقداری کافی برای اطلاع از مطالب تازه منتشر شده بر روی سایت شماست. تنها در صورتی که در بازه زمانی کوتاه مدت (مثلاً در دو سه روز) بیش از ۱۵ پست منتشر می کنید، می توانید تعداد مطالب موجود در فید سایت خود را به عدد بالاتری تنظیم کنید. در غیر این صورت با بالابردن بی دلیل این عدد، باعث ظاهر بد فید سایت در نرم افزارهای فید خوان دنبال کننده های سایت خود نشوید.

چگونه فید سایت وردپرسی حرفه ای بسازیم؟

در سال ۲۰۱۳ گوگل با مسدود سازی گوگل ریدر برای همیشه و بی اهمیتی به میلیون ها کاربر این سرویس، نشان داد برای حمایت از شبکه اجتماعی گوگل پلاس و سوق دادن فعالان فضای مجازی به سوی آن، حاضر است یکی از محبوب ترین سرویس های خود را بطور کامل فدای دیگری سازد. بهانه ساده گوگل برای مسدود کردن گوگل ریدر که یک فید خوان آنلاین بود، کاهش استقبال کاربران از این سرویس آنلاین بود.

هرچند که با ظهور شبکه های اجتماعی و علاقه بیشتر مردم به چنین محیط هایی و فعالیت بیشتر سایت های اینترنتی در پیج ها و گروه های خود و انتشار تازه های سایتشان در پیج شبکه های اجتماعی، بطور قطع کاربران گوگل رید کاهش یافته بودند اما گوگل ده ها سرویس متفاوت دارد که بیشتر مردم دنیا روحشان هم از آن با خیر نیست! تعداد کاربران چنین سرویس های رایگانی از گوگل به یک هزارم بزرگترین فید خوان آنلاین جهان یعنی گوگل ریدر نبود. پس بهانه کاهش استقبال برای مسدود سازی آن، بهانه ای بچگانه بود که تنها عوام را می شد با آن متقاعد ساخت.

از جهت دیگر، گوگل در همان سال چند امکان بزرگ و کاربردی را از فیدبرنر حذف کرد. از مهمترین آن ها می توان به حذف سرویس انتشار مستقیم مطالب از فیدبرنر بر روی توییتر، حذف امکان بسیار مفید API فیدبرنر و حذف کامل سرویس کسب درآمد گوگل ادسنس Google Adsense از فیدبرنر اشاره داشت. سؤالی که با این اتفاق ذهن هر وبمستر با تجربه ای را مشغول می سازد این است که آیا کاهش استقبال از گوگل ریدر با انتشار مستقیم مطالب موجود در فید بر روی اکانت توییتر هم در تضاد بود که گوگل بطور همزمان با مسدود سازی گوگل ریدر، امکان کاربری فیدبرنر در انتشار تازه های سایت بر روی توییتر را هم حذف کرد؟ چرا بطور همزمان سرویس API فیدبرنر حذف شد؟ و چرا راه درآمد زایی از گوگل ادسنس بر فعالان فیدبرنر بسته شد؟ (هرچند اندک زمانی بعد، ویژگی Socialize توییتر دوباره به فیدبرنر اضافه شد).

خیلی ساده می توان دریافت که بهانه گوگل بهانه ای بچگانه در حمایت از سرویس شبکه اجتماعی گوگل پلاس بود و پرسشی که الآن باید به آن فکر کرد این است که آیا می توان به بقای عمر باقی مانده ای از امکانات فیدبرنر امیدوار بود؟

اگر تصور کنیم که روزی گوگل تصمیم بگیرد که سرویس محبوب فیدبرنر را برای همیشه مانند گوگل ریدر مسدود سازد، هزاران دنبال کننده سایت خود را از دست خواهید داد چرا که آن ها بجای فید اصلی سایت شما؛ فید ساخته شده در اکانت فیدبرنر سایت شما را دنبال می کنند و با غیر فعال شدن احتمالی این سرویس در آینده ای نا معلوم، شما تمام دنبال کننده های سایت خود را یک شبه از دست خواهید داد.

پس ما در این آموزش و آموزش های آتی به شما می آموزیم چگونه فید سایت خود را حرفه ای تر سازید بجای آنکه بر روی سرویس دهنده فیدبرنر (یا رقبای آن) یک فید حرفه ای تر برای سایت خود ایجاد کنید. علاوه بر این در آموزش های آتی خواهید آموخت چگونه با کمک فید، مطالب سایت خود را بصورت اتوماتیک بر روی شبکه های اجتماعی منتشر کنید که پیش نیاز این امر، برخورداری از فید حرفه ای است.

ویرایش قالب فید با افزونه وردپرس Feed Template Customize

ویرایش قالب فید با افزونه وردپرس Feed Template Customize

فایل های قالب فید وردپرس در پوشه wp-includes قرار دارند. شما می توانید قالب های فید پیش فرض وردپرس موجود در این پوشه را ویرایش و شخصی سازی کنید اما با اولین باری که وردپرس خود را به نسخه جدیدتر بروزرسانی کنید، شخصی سازی های شما همه از بین خواهند رفت. برای حل این مشکل می توانید از افزونه وردپرس Feed Template Customize استفاده کنید. کار این افزونه این است که اگر فایل های نام برده شده در ادامه در پوشه قالب شما وجود داشته باشد، از آن ها به عنوان قالب فید سایت شما استفاده میکند و چنانچه فایل های مورد نظر را در پوشه قالب شما نیابد، از فایل های قالب فید پیش فرض وردپرس موجود در پوشه wp-includes استفاده می کند.

feed-atom.php
feed-atom-comments.php
feed-rdf.php
feed-rss.php
feed-rss2.php
feed-rss2-comments.php

در بیان خیلی ساده، کافیست فقط این افزونه را نصب کنید و فایل های نام برده شده در بالا را پس از شخصی سازی های دلخواه در پوشه قالب خود قرار دهید و دیگر نگران بروزرسانی های وردپرس و از بین رفتن شخصی سازی های خود بر روی قالب فید سایتتان نباشید. این روش برای برنامه نویسان و توسعه دهندگانی که خود قادر به شخصی سازی فایل قالب فید سایتشان هستند مناسب است و اگر در این جرگه نمی گنجید، با ما همراه باشید تا بهترین افزونه های شخصی سازی فید وردپرس را به شما معرفی کنیم.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: Feed Template Customize

افزودن کپی رایت ، کد HTML و متن دلخواه به فید سایت

معمولاً پایه ای ترین تغییراتی که بر روی فید سایت انجام می شود، افزودن کپی رایت به فید مطالب سایت، افزودن یک متن دلخواه به فید یا افزودن کد HTML به ابتدا یا انتهای فید مطالب سایت است. کد HTML می تواند کد تبلیغاتی مد نظر مدیر سایت باشد یا هر کدی که بخواهد قبل یا بعد از تک تک مطالب موجود در فید سایت قرار دهید. قرار دادن لینک به سایت و متن کپی رایت در انتهای فید هر مطلب سبب می شود چنانچه فید سایت شما مورد سوء استفاده قرار گرفت، با درج لینک و نام سایت از محتوای تولید شده خود محافظت کنید و همچنین در شرایطی که با کمک فید، مطالب سایت را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید، در هر ارسال به سایت و مطلب اشتراک گذاشته شده لینک داده باشید. برای انجام این تغییرات چندین راه به شما معرفی خواهیم نمود.

چگونه فید سایت وردپرسی حرفه ای بسازیم؟

استفاده از منوی RSS افزونه وردپرس سئو

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین افزونه های وردپرس، افزونه قدرتمند وردپرس سئو WordPress SEO by Yoast است. وردپرس سئو پس از نصب یک منوی کامل به پیشخوان وردپرس شما اضافه خواهد نمود که یکی از زیرمنوهای آن منوی RSS است. در این منو می توانید به سادگی قبل و بعد از هر پست در فید سایتتان متن یا کد HTML مورد نظر خود را قرار دهید. این افزونه چندین تابع آماده را هم در اختیار شما قرار داده تا با استفاده از آنها در لابه لای متنی که می نویسید بتوانید به سایتتان، به آدرس مطلب و به نویسنده آن مطلب روی سایت لینک دهید.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: WordPress SEO

افزونه وردپرس Add to Feed

شخصی سازی حرفه ای فید مطالب سایت با افزونه وردپرس Add to Feed

با آنکه افزونه وردپرس سئو به شما این امکان را می دهد که قبل و بعد از فید مطالب سایت متن یا کد HTML قرار دهید ولی همانطور که احتمالاً متوجه شده اید این امکان بر روی این افزونه خیلی حرفه ای و کامل نیست. همین مسأله سبب شد تا ما بطور کامل باکس های افزونه وردپرس سئو را خالی کنیم و به دنبال افزونه ای حرفه ای تر با امکانات بیشتر باشیم. افزونه وردپرس Add to Feed با بهره مندی از امکانات بیشتر و کامل تر یکی از بهترین انتخاب ها برای انجام این کار است.
در افزونه Add to Feed چهار باکس در اختیار شماست که در دو باکس اول می توانید قبل و بعد از مطالب موجود در فید کد HTML بنویسید و در باکس سوم متن کپی رایت اختصاصی مطالب سایتتان را درج کنید و در کادر چهارم به سایت و آدرس مطالب لینک ایجاد کنید و تنظیماتی همچون تاریخ انتشار مطلب روی سایت و غیره را انجام دهید. فراموش نکنید افزونه Add to Feed همچون افزونه وردپرس سئو توابع آماده ای در اختیار شما قرار داده تا با استفاده از آنها در لابه لای متنی که می نویسید بتوانید به سایتتان، به آدرس مطلب و به نویسنده آن مطلب روی سایت لینک دهید و تاریخ ارسال مطلب روی سایت را به نمایش بگذارید.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: Add to Feed

افزودن عکس به فید RSS با افزونه وردپرس RSS Image Feed

افزودن عکس به فید RSS با افزونه وردپرس RSS Image Feed

افزونه وردپرس RSS Image Feed به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک تصویر به ابتدای فید هر پست از سایتتان اضافه کنید. این تصویر بصورت پیش فرض اولین تصویری است که در مطلب قرار داده اید اما اگر به تنظیمات این افزوه بروید، می توانید در بخش Image Number تنظیم کنید که چندمین تصویری که در مطلب خود قرار داده اید توسط افزونه مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان نمونه با نوشتن عدد ۲ ، دومین تصویر موجود در هر مطلب در فید سایت نمایش داده خواهد شد و با نوشتن عبارت last ، آخرین تصویر موجود در هر مطلب در فید به نمایش در خواهد آمد.


شما همچنین می توانید در گزینه Image Size پهنای تصویری که در فید به نمایش در می آید را تنظیم کنید و در گزینه های بعدی می توانید طول خلاصه مطلب نمایش داده شده و تعداد جملات موجود در آن را تنظیم کنید. افزونه وردپرس RSS Image Feed افزونه مفید و کارآمدی است اما امکانات زیادی در اختیارتان قرار نخواهد داد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای افزودن حرفه ای تصاویر مطالب به خوراک سایت، به افزونه های معرفی شده در ادامه مراجعه کنید.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: RSS Image Feed

ایجاد تأخیر در نمایش مطالب در فید با افزونه وردپرس RSS Manager

افزودن عکس به فید RSS و ایجاد تأخیر در نمایش مطالب در فید با افزونه وردپرس RSS Manager

پلاگین وردپرس RSS Manager یک افزونه ساده و بی آلایش است که امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به افزودن عکس به فید RSS سایت، کنترل کامل بر روی سایز و جایگیری عکس در فید، ایجاد تأخیر در به نمایش درآمدن مطالب در فید، راستچین سازی فید وردپرس، افزودن شاخه ها و تگ های مطالب به فید مطالب، درج لینک به آدرس مطلب روی سایت و درج کد HTML در فید اشاره کرد. همین اندازه امکانات کافی است تا افزونه ساده RSS Manager را به عنوان بهترین افزونه در حرفه ای سازی فید مطالب سایت خطاب کنیم. در برگه تنظیمات این افزونه به کمک گزینه ” Select the delay time for Feeds” شما می توانید بر حسب دقیقه، ساعت، روز، ماه و سال در به نمایش درآمدن مطالب در خوراک سایت تأخیر ایجاد کنید.


چرا ایجاد تأخیر خوب است؟ دو دلیل مهم برای این امر وجود دارد. نخست آنکه ایجاد تأخیر به شما زمان می دهد که پس از انتشار یک مطلب روی سایت قبل از به نمایش درآمدن آن در فید بتوانید مشکلات احتمالی کشف شده را اصلاح کنید. حتی اگر سایت بزرگ و دنبال کنندگان زیادی ندارید، باز هم اصلاح اشتباهات احتمالی قبل از به انتشار درآمدن مطالب بر روی شبکه های اجتماعی با استفاده از فید، قابلیت بسیار مهمی است.

دلیل دوم آنکه با ایجاد تأخیر در به نمایش درآمدن مطالب در فید سایت، اسپمرها و ربات های کپی کننده ای که از فید مطالب سایت شما سوء استفاده می کنند با تأخیری که شما تعیین کرده اید به مطلب تازه منتشر شده شما روی سایت دسترسی پیدا خواهند نمود و این خوب است چرا که فرصت کافی را به ربات های گوگل داده اید تا بتوانند آن مطلب را اولین بار روی سایت شما ببینند و شما را به عنوان اولین منتشر کننده آن مطلب در فضای مجازی ایندکس کرده و اسپمرها به عنوان کپی کننده مطالب شما شناخته شوند.


اگر مطالب سایت شما به سرعت ایندکس می شوند، با تنظیم این عدد بر روی ۳۰ دقیقه به خود زمان کافی برای اصلاح اشتباهات کشف شده را بدهید اما اگر سایت شما آنچنان نزد گوگل محبوب نیست و مطالب شما با تأخیر زیادی در دیتابیس گوگل ایندکس می شوند، زمان تأخیر را بر روی یک یا چند روز تنظیم کنید تا اطمینان پیدا کنید شما به عنوان اولین منتشر کننده مطلب در وب شناخته و ایندکس خواهید شد.

راستچین کردن فید سایت با کمک افزونه وردپرس RSS Manager

فید وردپرس بصورت پیش فرض چپ چین است و مطالب موجود در خوراک سایت شما در نرم افزارهای فیدخوان چپ چین به نمایش در خواهد آمد. این مشکل به کمک افزونه وردپرس RSS Manager به سادگی برطرف خواهد شد. با تنظیم گزینه Post text alignmen بر روی Right و ذخیره آن، از این پس فید سایت شما راستچین به نمایش در خواهد آمد.


تنظیمات مرتبط با لینک به مطلب و لینک به شاخه ها و تگ های مطلب بسیار ساده است و نیازی به توضیح نیست. فقط عبارت های ترجمه نشده را مطابق میل خود بطور صحیح ترجمه کنید که در فید سایت شما به صورت انگلیسی نمایش داده نشوند. یادتان باشد اگر نمی خواهید دسته ها و تگ های مطالب در فید نمایش داده شوند، فقط کافیست متن انگلیسی داخل کادرها را پاک کرده و ذخیره کنید. با این کار افزونه از نمایش دسته ها و تگ های مطلب در فید سایت خودداری می کند. در بخش بعدی تنظیمات بسیار مفید و کاربردی درج عکس در فید مطالب سایت گنجانده شده است. در بخش تنظیمات Post’s thumbnail settings به سادگی می توانید پهنا و ارتفاع تصاویر نمایش داده شده در فید مطالب سایت را تنظیم کنید و همچنین ۶ حالت جایگری عکس در فید سایت را کنترل کنید. بطور کلی حالتی که عکس در بالا و وسط قرار دارد بهترین نما را در نرم افزارهای فیدخوان دارد.


و در انتها در بخش Insert custom code before and after items می توانید قبل یا بعد از هر مطالب در فید سایت، متن یا کد HTML دلخواه خود را قرار دهید. تمام ویژگی های این افزونه کاربردی است و چنانچه بخواید فید بسیار حرفه ای برای مطالب سایت وردپرسی خود بسازید، این افزونه می تواند یاری دهنده شما در دستیابی به این هدف باشد.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: RSS Manager

RSS حرفه ای با افزونه وردپرس SB RSS Feed plus

ساخت فید RSS حرفه ای با افزونه وردپرس SB RSS Feed plus

افزونه SB RSS Feed plus را می توان جدی ترین رقیب افزونه RSS Manager قلمداد کرد. هرچند بیشتر امکانات این دو افزونه همپوشانی داشته و با نصب یکی از نصب دیگری بی نیاز خواهید شد، اما هر کدام نسبت به دیگری امکانات مجزایی هم دارند. اصلی ترین دلیلی که ما در این آموزش از افزونه SB RSS Feed plus نام بردیم، دو ویژگی کاربردی درج بنر تبلیغاتی در فید و ساخت فید RSS حرفه ای تمام متن و جداگانه از مطالب سایت است. البته نمی توان ویژگی درج بنر تبلیغاتی در فید را خیلی تازه دانست چرا که از ابتدای آموزش تا به اینجا چندین افزونه معرفی کردیم که تمام آن ها ویژگی درج کد HTML را داشته اند که می توانید از آن برای درج تبلیغات استفاده کنید؛ با این حال تفاوت اصلی این ویژگی در افزونه SB RSS Feed plus در این است که اگر نمی توانید یک کد تبلیغاتی خیلی ساده برای خود بنویسید، در این افزونه با گذاشتن لینک عکس بنر تبلیغاتی، لینک هدف تبلیغات که بنر به آن صفحه لینک می شود و انتخاب یک عنوان برای تبلیغات می توانید به سادگی در انتهای هر مطلب در فید سایتتان یک تبلیغ بنری درج نمایید.


ویژگی اختصاصی مهمتر افزونه SB RSS Feed plus ، امکان ساخت فید RSS حرفه ای جداگانه و تمام متن از مطالب سایت است. در یک توضیح خیلی ساده، به کمک این افزونه می توانید یک فید جدای از فید پیش فرض وردپرس با آدرس دلخواه ایجاد کنید که در آن مطالب به صورت فول تکست یا همان تمام متن به نمایش در آیند. همانطور که در ابتدای آموزش گفتیم، قرار دادن فید به صورت تمام متن از به دو دلیل اشتباه است. اما شاید به هر دلیل نیاز داشته باشید که یک فید تمام متن هم در کنار فید پیش فرض وردپرس داشته باشید که آدرس فید دوم را فقط خودتان بدانید! به کمک افزونه SB RSS Feed plusاین امر به سادگی امکان پذیر است. در برگه تنظیمات افزونه تیک گزینه Enable fulltext override را فعال کنید و در گزینه Override “secret” key یک عبارت دلخواه قرار دهید که آدرس فید تمام متن مخفی سایتتان شود. سپس روی ذخیره کلیک کنید. حال در کنار فید پیش فرض وردپرس که تنها خلاصه مطلب در آن نمایش داده می شود، یک فید شخصی تمام متن هم در اختیار دارید که تنها شما از آدرس آن مطلع هستید و برای مقاصد خاص می توانید از آن بهره بگیرید.


بجز این دو مورد، ویژگی جدیدی در افزونه SB RSS Feed plus وجود ندارد. همان کنترل کاملی که بر روی تصاویر موجود در فید سایت در افزونه RSS Manager شاهد بودیم، در افزونه SB RSS Feed plus هم شاهدیم. توصیه می کنیم اگر نیازی به امکانات خاص افزونه SB RSS Feed plus ندارید، بجای آن افزونه RSS Manager را انتخاب و نصب نمایید که عملکرد بهتری در راستچین و شخصی سازی فید سایت از خود نشان می دهد.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: SB RSS Feed plus

مدیریت آسان فید وردپرس با افزونه Simple Feed Customizer

مدیریت آسان فید وردپرس با افزونه وردپرس Simple Feed Customizer

Simple Feed Customizer یک افزونه وردپرسی رایگان است که خیلی از امکانات ویرایش و شخصی سازی خوراک سایت را در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که از نام این افزونه مشخص است، “سادگی” محور اصلی طراحی این افزونه بوده به گونه ای که پس از نصب فقط با صرف چند ثانیه می توانید فید وردپرس خود را حرفه ای تر سازید. این افزونه به شما این امکان را می دهد در فید سایت به آدرس مطلب لینک ایجاد کنید، کپی رایت اختصاصی بنویسید، به خوراک سایت تصویر اضافه کنید و مشخص کنید از کدام سایز تصویر استفاده شود و در انتها مدت زمان کش فید سایت را هم مدیریت کنید!


در اصل تنها دلیلی که این افزونه را در این آموزش معرفی کردیم وجود همین گزینه مدیریت زمان کش فید سایت وردپرسی شماست. در هیچکدام از افزونه های قدرتمندی که در این آموزش معرفی شدند ویژگی مدیریت کش فید سایت وجود نداشت اما در افزونه وردپرس Simple Feed Customizer به آسانی می توانید بر حسب ثانیه، زمان کش شدن فید سایت را کنترل کنید. بطور پیش فرض فید وردپرس کش نمی شود اما این افزونه این ویژگی را برای شما فراهم می آورد.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: Simple Feed Customizer

ادغام فید وردپرس شبکه و ایجاد فید جامع Inpsyde Multisite Feed

ادغام فید وردپرس شبکه و ایجاد فید جامع با افزونه وردپرس Inpsyde Multisite Feed

اگر از وردپرس شبکه استفاده می کنید و چندین سایت با آدرس های متفاوت بر روی یک وردپرس دارید و می خواهید فید تمام سایت ها را با هم ادغام کرده و یک فید جامع بسازید، افزونه وردپرس Inpsyde Multisite Feed برای انجام این کار طراحی شده است. شما در تنظیمات افزونه Inpsyde Multisite Feed می توانید یک آدرس دلخواه برای فید جامع تعریف کنید و نیز می توانید محدودیت هایی برای تعداد مطالب فید هر وبلاگ و حداکثر تعداد مطالب پذیرفته شده از آن فید را معین کنید.


در تنظیمات این افزونه گزینه نادیده گرفتن فید وبلاگ های خاص نیز در نظر گرفته شده است. برای انجام این کار در کادر Exclude blogs شماره وبلاگ هایی که نمی خواهید فید آن ها در فید جامع لحاظ شود را نوشته و با ویرگول انگلیسی , از هم جدا کنید. همچنین در این افزونه گزینه مدیریت کش فید لحاظ شده است که بر حسب دقیقه می توانید مدت زمان کش شدن فید جامع تولید شده را کنترل کنید.
صفحه رسمی این افزونه بر روی مخزن وردپرس: Inpsyde Multisite Feed