ماهیان قرمز را در منازل نگهداری نکنید

ماهیان قرمز را در منازل نگهداری نکنیدReviewed by balanian on Oct 19Rating: 4.5ماهیان قرمز را در منازل نگهداری نکنید

ماهیان قرمز را در منازل نگهداری نکنید

ماهیان قرمز را در منازل نگهداری نکنید

ماهی‌های قرمز در حوضچه‌هایی که معمولاً از سوی شهرداری‌ها در دید همه مردم مشخص شده، رهاسازی شوند که در کنترل و نظارت اداره‌کل دامپزشکی قرار دارند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران در این‌باره  در ساری اظهار کرد: ماهیان قرمزی که مردم برای عید نوروز در منازل نگهداری می‌کنند معمولاً بعد از پایان تعطیلات نوروزی به‌خوبی از آن نگهداری نمی‌کنند.

سید حسن رضوانی ادامه داد: پیشنهاد ما این است ماهی‌های قرمز در حوضچه‌هایی که معمولاً از سوی شهرداری‌ها در دید همه مردم مشخص شده، رهاسازی شوند که در کنترل و نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان قرار دارند.

وی بیان کرد: به تمام همکاران دامپزشکی در شهرستان‌های استان اعلام شد که بازدیدی از  مکان‌هایی که ماهیان قرمز در حوضچه‌ها رهاسازی می‌شوند داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران یادآور شد: بهتر است برای جلوگیری از تلف شدن و حفظ ماهیان قرمز در مراکز قابل دید عموم که معمولاً زیر نظر شهرداری‌ها قرار دارند، نگهداری شوند.

وی تصریح کرد: توصیه ما به مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند و ما وظیفه میزبانی از آنان را برعهده داریم این است که در خرید محصولات دامی به مهر دامپزشکی، تاریخ تولید و قوام آن توجه کرده تا با خیالی راحت و آسوده این محصولات را مصرف کنند.

رضوانی در پایان گفت: مهم‌ترین بحث توجه به تاریخ تولید محصول است که افراد در صورت توجه به آن می‌توانند با خیالی راحت و تضمین بیشتر آن را مصرف کنند.

 

About Author

Add a Comment