زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکس

زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکسReviewed by balanian on Jan 14Rating: 5.0زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکس

زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکس

نیما مسیحا خواننده پاپ ایران می باشد که چند سال پیش با دختر عموش مریم مسیحا ازدواج کزد نیما و مریم مسیحا همچنان دراین مدت عاشق هم بوده اند و در تهران زندگی می نمایند نیما مسیحا یکی از پرطرفدارترین خواننده در کشورمان ایران است و طرفداران زیادی هم در خارج از کشور دارد در ادامه زندگی نامه یا بیوگرافی نیما مسیحا و مریم مسیحا را در سایت سماتک خواهید خواند.

 

نیما مسیحا از خوانندگی تا ازدواج
نیما مسیحا متولد ۱۳ دی ۱۳۵۳ در تهران، خواننده است.

 

فارغ التحصیل رشته ادبیات در مقطع لیسانس است، تکنیک خوانندگی و توانایی وی از نظر قدرت صدایی باعث می شود با بزرگترین خوانندگان جهان قابل مقایسه باشد.

 

نحوه شروع خوانندگی

علاقه اش به موسیقی و خوانده از همان دوران کودکی شکل گرفت.

 

خانواده و پدرش که صدای خوبی هم دارد مشوق اصلی وی بودند، در پی یک فراخوان در روزنامه همشهری که تالار وحدت برای تکمیل گروه کر هنرجو می پذیرفت، شرکت کرد و قبول شد او بعنوان وکالیست تنوز شروع به خواندن کرد.

 

نیما مسیحا در کنار همسرش مریم

آواز کلاسیک را از مرحوم سرشار و تئوری موسیقی را از گرگی موسیسان آموختم

 

این قضیه تا سال ۷۲ ادامه داشت و بعد از آن یک وقفه‌ای در خواندنم رخ داد تا سال ۷۷ که با مرحوم بابک بیات آشنا شدم و من بعد از آن خیلی چیزها را که در موسیقی پاپ آموختم از ایشان یاد گرفتم.

 

عکس نیما مسیحا و همسرش

زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکس

ازدواج

نیما مسیحا متاهل بوده و با خانوم مریم مسیحا ازدواج کرده است.

 

با خواندن آهنگ پروانگی در تیتراژ پایانی فیلم دست های آلوده در سال ۸۷ کار را بطور رسمی دنبال کرده است این آهنگ باعث دیده شدن و شهرت وی شد.

 

عکس جدید نیما مسیحا و همسرش مریم

زندگینامه نیما مسیحا و مریم مسیحا + تصاویر

 

زندگینامه و بیوگرافی نیما مسیحا و همسرش مریم مسیحا +عکس

About Author

Add a Comment