رونالدو درباره ضربه پنالتی مسی گفت…!

رونالدو درباره ضربه پنالتی مسی گفت...!Reviewed by بلانیان on Feb 19Rating:
 

 

download (1)

رونالدو درباره ضربه پنالتی مسی گفت…!
کریستیانو رونالدو می گوید دلیل پاس دادن پنالتی مسی را می داند ولی درباره این موضوع نمی خواهد صحبت کند.

رونالدو درباره ضربه پنالتی مسی گفت…!download (1)

آس نوشت: رئال مادرید چهارشنبه شب در اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی این فصل لیگ قهرمانان برابر رم به میدان خواهد رفت. کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن رئال مادرید و برترین گلزن این تیم پیش از این دیدار گفت: رئال مادرید همیشه به دنبال قهرمانی است و فرقی نمی کند لیگ قهرمانان است یا لیگ اسپانیا.
در همه حال به دنبال این هستیم که به قهرمانی برسیم. لیگ قهرمانان تورنمت فوق العاده است و من هم دوست دارم بهترین عملکرد خودم را در آن به نمایش بگذارم. برابر تیمی بازی می کنیم که هواداران زیادی دارد و از طرف آنها حمایت می شود و در خانه بازی های خوبی به نمایش می گذارد.
من از بازی در رئال راضی و خوشحال هستم و به دنبال موفقیت های زیادی در این هستم. می دانیم بازی سختی را در پیش داریم که باید این موضوع را درک کنیم چهارشنبه شب بازی بسیار سختی برابر یکی از تیم های مدعی داریم.
قطعا فاصله دو تیم خیلی کم خواهد بود و از حالا نمی توان تیمی را برتر از تیم دیگر دانست. باید فردا با تمام قوا به میدان برویم. برای بازیکنان برای مردم مادرید و برای تیم خیلی مهم است بتوانیم به چیزی که نیاز داریم یعنی صعود و برد برسیم.
او درباره پاس دادن مسی هنگام زدن پنالتی خود گفت: رک بخواهم بگویم خیلی دقیق می دانم او برای چه این کار را انجام داد ولی نمی توانم بگویم. شما خبرنگار اکنون به دنبال چه موضوع هستید؟
او در ادامه گفت: قبول ندارم که BBC و رابطه بازیکنان به موفقیت یا عدم موفقیت در یک تیم کمک کند. من در منچستریونایتد قهرمان لیگ قهرمانان شدم ولی با اسکولز، فردیناند و گیگز غیر از سلام کردن ساده هیچ حرفی نمی زدیم. من در رئال بنزما را به خانه ام دعوت نمی کنم تا شام را کنار هم باشیم من به رابطه های دوربینی و یست گرفتن ها عادت ندارم و اعتقادی ندارم همه چیز داخل زمین مشخص می شود و این ها برای من اهمیتی ندارد. و تنها به گلزنی فکر می کنم. درباره این موضوع که در بازی های خارج از خانه در امر گلزنی ناکام بوده ام باید بگویم که این طور نبوده است. می توانید بازیکنی را نام ببرید که از زمان حضور من در اسپانیا تعداد گل های خارج از خانه اش، بیشتر از تعداد گل های خانگی باشد؟ نه نمی توانید، چنین بازیکنی وجود ندارد.
او درباره توتی و بازی کردن در ۳۹ سالگی گفت: او واقعا یک الگو برای همه بازیکن هاست و همه کودکان. او یک الگوی به تمام معنا است که توانسته تا این سال به فوتبال بازی کردن در این سطح ادامه دهد. من هم معتقد هستم دیدار برابر رم دیدار نزدیکی خواهد بود و همانطور که مربی حریف هم گفته این دیدار شانس دو تیم برابر است. رئال مادرید همیشه در لیگ قهرمانان مدعی بوده است و بیش از همه تیم ها در این لیگ به قهرمانی رسیده است و طبیعی است که همیشه مدعی جدی برای قهرمانی در آن باشد. من رئال را همیشه مدعی قهرمانی می‌بینم.`

About Author

Add a Comment