حکم شرعی جنابت زنان و رسیدن به ارگاسم در خواب

حکم شرعی جنابت زنان و رسیدن به ارگاسم در خوابReviewed by balanian on Jan 13Rating: 4.5حکم شرعی جنابت زنان و رسیدن به ارگاسم در خواب

حکم شرعی جنابت زنان و رسیدن به ارگاسم در خواب

جنابت زنان و ارگاسم زنان در خواب و حکم شرعی آن

حکم شرعی جنابت زنان و ارگاسم زنان در خواب چیست و مراجع تقلید در این مورد چه می گویند اگر شما هم در همین مورد به سوالی بر خورده اید می توانید تا انتها با ما همراه باشید امیدواریم جواب سوالتان در این مورد بگیرید.

حکم شرعی جنب شدن زن در خواب

در این مطلب از سماتک شما را با سوالات و پاسخهای آن در مورد جنابت زنان و ارگاسم زنان در خواب و راههای تشخیص ارضا شدن و انزال زنان و احکام آن آشنا میکنیم.چگونه میشود که زن متوجه شود که در خواب به ارگاسم رسیده است؟

 

آیت الله خامنه ای : بطور کلى اگر زن به اوج لذّت جنسى برسد و در آن حال مایعى از او خارج شود جنابت محقق شده و غسل بر او واجب است ولى اگر شک کند که به این مرحله رسیده یا نه و یا شک در خروج مایع داشته باشد، غسل واجب نیست.

 

آیت الله مکارم شیرازی: در مورد احتلام زنان، هرگاه زنان به اوج لذّت جنسى برسند و همزمان رطوبتى از آنها خارج گردد (که غالباً همراه با سستى بدن است) رطوبت مذکور حکم منى دارد و باید غسل جنابت کنند. و در صورت شک وظیفه ای ندارند.

 

آیت الله سیستانی : اگر شک کرد و آبی خارج نشده بود غسل واجب نیست .

 

آیت الله فاضل لنکرانی: اگر زن از رسیدن به ارگاسم درخواب متوجه شود و بعداز بیدار شدن یقین کند که به ارگاسم رسیده و درآن حال مایعی خارج شده جنب می شود اما اگرنفهمد که به ارگاسم رسیده یانه و یا شک کند؛ مایعی هم اگرخارج شود پاک است و غسل ندارد.

 

آیت الله وحید خراسانی: لازم نیست که متوجه شوید که به ارگاسم رسیده اید یا نه ،اگر متوجه شدید که همراه با این حالت رطوبتی آمده که از خروج آن لذت بردید در این صورت جنب شده اید.

حکم شرعی جنابت زنان و رسیدن به ارگاسم در خواب

About Author

Add a Comment