تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!

تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!Reviewed by balanian on Dec 27Rating: 5.0تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!
تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!
این روزها در دنیا مدهای زیبایی عجیب و غریبی ناگهان متداول و بسیار محبوب می شود که یکی از آنها زیبایی پوست و مو با استفاده از خاویار است.
تب زیبایی و جراحی های آنچنانی به قدری اوج گرفته که دیگر این روزها ماساژ پوست و مو با خاویار جزو اولویت های بسیاری از بچه پولدارها شده است.خاویار که به نام مروارید سیاه در دنیا مشهوربوده یکی از گرانترین خوراکی ها درجهان محسوب شده و برترین نوع ماهی های خاویاری و خاویار خوراکی در دنیا متعلق به خاویار ایران و دریای خزر است.
تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!خاویار راز زبیایی!!!

تب زیبایی در بچه پولدارها!خاویار راز زبیایی!!!

به جای خوردن روی موهایت بزار!
پس از انواع داروهای شیمیایی، ماسک میوه و سبزیجات و نیز روغن های گیاهی اینبار در مدی جدید برخی کارشناسان زیبایی توصیه می کنند افراد از ماسک خاویار استفاده کرده و با اضافه کردن روغن های گیاهی چون جوجوبا، زیتون و روغن نارگیل این ترکیب را برای رویش و جلوگیری از ریزش و رشد زودهنگام به موهای خود اضافه کنند.
راز و رمز پنهان در مروارید سیاه دریا
خاویار منبع سرشاری از انواع مواد معدنی، آنتی اکسیدان و اسیدآمینه های فراوان برای بدن بوده و نیز دارای ویتامین هایی چون D، A  و اسیدهای چرب امگا سه است که عواملی مفید و موثر برای حفظ سلامت و زیبایی موها هستند.
علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، تغذیه با خاویار می تواند باعث آبرسانی به ساقه و ریشه شده و از شکستگی و درخشندگی موها جلوگیری کند.
کشورهای حاشیه خلیج فارس و خدمات خاویار درمانی برای مشتریان
در برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله دبی مراکز و کلینیک هایی برای برای ارائه خدمات زیبایی به مشتریان پولدار از سراسر جهان وجود دارد که با استفاده از خاویار و کرم ها و محصولات تجاری موهای آنها را ترمیم می کنند.
برندهای آرایشی بهداشتی مخصوص میلیاردرها
برخی برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان وجود دارند که محصولاتی فوق العاده گرانقیمت  برای مشتریان مخصوص خود دارند که در آنها از مواد اولیه ای چون خاویار استفاده شده و آنها ادعا می کنند. مشتریانشان با استفاده از آنها پوست، مو و ناخن هایی زیبا و باورنکردنی بدست می آوردند. اکنون در دنیا بسیاری از شخصیت های مشهور و بویژه هنرپیشه ها از خاویار برای زیبایی استفاده می کنند از جمله کاترینا زتا جونز  هنرپیشه آمریکایی که خاویار جزو رژیم غذایی روزانه اش است.
چه کنیم تا پوست و مویی زیبا داشته باشیم؟
مصرف خاویار برای سلامت بدن بسیار مفید است اما با توجه به کم بودن ماهی های خاویاری در جهان جزو خوردنی های لوکس است، اگر می خواهید برای رویش مو و زیبایی پوست خود از خاویار استفاده کنید حتما نوع مرغوب آن را انتخاب کنید ، همینطور می توانید خوراکی های مختلفی با استفاده از خاویار درست کنید و در وعده های غذایی مختلف مصرف کنید تا مواد مفید موجود در آن جذب بدنتان شود، برخی از برندهای آرایشی بهداشتی نیز از خاویار در مواد تشکیل دهنده محصولات خود استفاده می کنند که با خرید آنها می توانید تفاوت در زیبای را احساس کنید.
اگر موفق به استفاده از خاویار نشدید نگران نباشید با تنظیم رژیم غذایی، استحمام به موقع، استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی مناسب، دوری از استعمال دخانیات، مصرف غذاهای دریایی بویژه ماهی های روغنی حاوی اسیدهای امگا ۳ می توانید پوست و مویی زیبا و جوان داشته باشید.

About Author

Add a Comment