بهترین نرم افزار های ریکاوری فایل های پاک شده کامپیوتر را بشناسید

بهترین نرم افزار های ریکاوری فایل های پاک شده کامپیوتر را بشناسیدReviewed by بلانیان on Mar 7Rating:

 

معرفی بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده کامپیوتر

 Best Data Recovery Software from PC

 بد نیست بدانید که اطلاعات موجود در سیستم شما با پاک کردن آن ها ، به صورت صد در صد پاک نمیشوند. بلکه تنها از دید شما مخفی میشوند و هنوز هم در کامپیوتر قابل بازیابی هستند. بازیابی این اطلاعات با استفاده از نرم افزارهایی که معرفی می کنیم ، امکان پذیر است.

تمام نرم افزارها روی ویندوز xp ، ویستا ، ۷ ، ۸ ، ۸٫۱ و ویندوز ۱۰ قابل نصب هستند.

Recuva

این نرم افزار توسط گروه Piriform برای ریکاوری فایل ویندوز طراحی و منتشر شده است.  فضای داخلی نرم افزار کاربر پسند است و برای نصب و راه اندازی آن، تنها کافی است و مراحل نصب جادویی را طی کنید و سپس فایل ها را برای ریکاوری اسکن کتید.

اطلاعاتی نیر عکس ، فیلم ، دیتا و سند های مختلف در برنامه هایی نظیر word و…قابل بازیابی هستند.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

Wise Data Recovery

یکی از نرم افزارهای ریکاوری فایل های پاک شده که می توانید به سادگی محیط داخلی آن را شخصی سازی کنید ، Wise Data Recovery می باشد. تمام کاری که باید انجام دهید ، انتخاب درایو مد نظر شما جهت اسکن و سپس ریکاوری اطلاعات است. با این کار می توانید به سادگی به عکس ها ، اطلاعات و حتی ایمیل هایی که پاک کرده اید دسترسی پیدا کنید.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

Free Undelete

این ابزار ، امکانات خاصی را برای سفارشی سازی صفحه اصلی و محیط نرم افزار ندارد. اما همین نرم افزار ساده برای اسکن درایو ها و مشاهده ی تمامی فولدرهای پاک شده کافی است.  فایل های صوتی و تصویری ، فایل های فشرده و…با این برنامه ریکاوری میشوند.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

Pandora Recovery

این نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده ؛ علاوه بر محیط کاربری که به سادگی قابل شخصی سازی است ، اسکن کامل ( full scan ) را برای درایو ها انجام می دهد تا مطمئن شوید که تمامی فایل هایی که پاک شده اند به خوبی برای فرآیند ریکاوری انتخاب  میشوند.

این برنامه یک گام از برنامه های معرفی شده نظیر Recuva جلوتر است و فایل ها را از درایو هایی با فرمت فایل  FAT32 یا NTFS را بازیابی می کند. همچنین می توانید حافظه های دیگری نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال را برای بازیابی اطلاعات با استفاده از این نرم افزار ، به کامپیوتر متصل کنید.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

Minitool Partition Recovery

این ابزار می تواند تمامی اطلاعات حذف شده ، فرمت شده و یا آسیب دیده را بازیابی کند. اما در نسخه رایگان ، تنها تا سقف یک گیگابایت می توانید اطلاعات را ریکاوری کنید. تفاوت این برنامه با سایر برنامه های معرفی شده ، در بازیابی فایل ها است. این ابزار ۵ برابر بیشتر از نرم افزار های دیگر که معرفی کرده ایم ، فایل را جست وجو و پیدا می کند . البته این کار کمی زمانبر است؛ با این حال نتیجه مطلوب تری نیز برای برگرداندن فایل های پاک شده خواهد داشت.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

Glary Undelete

این برنامه ، کم حجم و ساده است، می توانید با آن تقریبا همه نوع فایل را بازیابی کنید؛ با استفاده از گزینه  های filtering میتوانید فایل مدنظر خود را به صورت حرفه ای پیدا و بازیابی کنید تا دیگر مجبور نباشید کل فایل ها را جست وجو کنید. این فیلترینگ ، با استفاده از سایز ، تایم قرار دادن فایل و زمان ایجاد فایل  انجام میشود. با این برنامه ، فایل های موجود در درایو ها با فرمت فایل  FAT, NTFS, NTFS + EFS  به صورت ساده ( و نه حرفه ای و کامل نظیر Pandora Recovery ) قابل اسکن شدن هستند.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

UndeleteMyFiles Pro

با UndeleteMyFiles Pro  نیز می توانید اطلاعاتی که دیگر امیدی به بازگردانی آن ها نداشته اید را ریکاوری کنید.

در این برنامه می توانید با استفاده از بخش های تعبیه شده ، به دنبال مدیا و یا هر نوع فایل مد نظر خود باشید. اگر این جداسازی برای شما کافی نیست ، می توانید فایل را بر اساس تایم و سایز ، جست وجو و فیلتر کنید.

Files Wiper ابزار دیگری در این برنامه است که پاک کردن فایل و یاساخت  Disk Image به وسیله آن انجام میشود تا مطمئن باشید که فایل های پاک شده با اطلاعات دیگر ، مجددا رایت نمیشوند.

این برنامه علاوه برا ویندوز xp ، ویستا و ۷, ۸, ۸٫۱ ، روی سیستم عامل  Mac OS X نیز قابل نصب است.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

PC Inspector File Recovery

این ابزار ، کمی حرفه ای تر است و ما استفاده از آن را برای کاربران معمولی توصیه نمی کنیم. محیط برنامه کاملا حرفه ای است و بخش های جذابی در آن وجود ندارد. اما می توانید تمامی فایل ها را به صورت کامل اسکن کنید و در مدت ۲ ساعت ، بیش از ۴۰ گیگابایت اطلاعات را ریکاوری کنید.

می توانید با استفاده از گزینه های فیلترینگ ، نام فایل مدنظر خود را جست وجو کنید و از این نظر فایل ها را سریع تر پیدا کنید.

نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات کامپیوتر

GetData Recover My Files

Recover My Files یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری فایل و پوشه است که علاوه بر فایل های درایو های کامپیوتر ، اس دی کارت و فلش ها را نیز به خوبی اسکن و ریکاوری می کند ؛ نرم افزار اطلاعات ریکاوری شده را بر اساس زمان و نوع فایل ها ، مرتب می کند تا کاربر شخصا فایل دلخواه خود را انتخاب کند و فقط آنها را ریکاوری کند.قدرت بازگردانی فایل هایی از نوع عکس ، آهنگ و متن توسط این برنامه بسیار بالاست و در تست هایی که ما انجام دادیم فایل هایی با حجم ۲۰ گیگ نیز در نتایج جستجو پیدا و ریکاوری شدند.

توجه کنید که برای استفاده کامل از این نرم افزار باید آن را کرک کنید و یا از سایت های ایرانی نسخه کامل آن را دانلود کنید.

معرفی بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده کامپیوتر

About Author

Add a Comment