روانشناسی بسیار جالب از روی رنگ ماه تولد شما

روانشناسی بسیار جالب از روی رنگ ماه تولد شماReviewed by بلانیان on Aug 23Rating:

متولدين فروردين : قرمز
رنگ قرمز باعث شده تا متولدين فروردين بيشتر عصباني شوند، ولي به محض آن كه آتش خشم آن‌ها خاموش شود، به سرعت تبديل به آدم‌هايي شاد و بانشاط مي‌شوند.متولدين فروردين افرادي بلند پرواز، مصمم و با اراده هستند و از توجه بيش از حد به احساسات خوششان نمي‌آيد. هيچ كس نمي تواند مانند متوليدن فروردين قاطع و خشن باشد، ولي از طرفي، كمتر كسي معصوميت و عاطفه آن ها را دارد.آن ها هرگز تحمل شكست را ندارند و درباره‌ي نتيجه‌ي نهايي هر چيزي، از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال، بسيار خوش بين هستند. آن ها از رقابت خوششان مي‌آيد و خيلي ماهرانه با افكار و نظرات خود، ديگران را به مبارزه مي‌طلبند. مخالفت ديگران، موانع و مشكلات براي آن ها سرگرم كننده و نشا‌ط آور است و از آن لذت مي‌برند و هيچ گاه منتظر موفقيت نمي‌شينند، بلكه با شتاب به سوي آن مي‌دوند و به همين دليل كمتر به ديگران وابسته اند

 متولدين ارديبهشت : صورتي
متولدين ارديبهشت به ندرت نگران مي‌شوند. هنگامي كه كارها مطابق خواست آن ها انجام نمي‌شود ، اخم مي‌كنند ، اما عصباني نمي‌شوند. خويشتن داري و صبر از صفات ذتي آن‌هاست و به خاطر همين خصوصيات ، كارهاي خود را خيلي راحت انجام مي‌دهند و هيچ چيز نمي‌تواند مانع رسيدن آن ها به هدفشان شود.متولدين ارديبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسيار وفادار و صادق هستند. هم چنين در شجاعت و دلاوري رتبه‌ي اول را دارند ، زيرا هيچ كس مثل آن ها نمي تواند اين همه از خود مقاومت نشان دهد. متولدين ارديبهشت ممكن است لجوج و سمج به نظر بيايند ، ولي بردباري و صبر اين افراد مثال زدني است

متولدين خرداد : نقره‌اي
رنگ نقره‌اي متولدين خرداد را به افرادي دلسوز ، مهربان ، خون گرم ، صادق و دلپذير تبديل كرده است. اين افراد از كارهاي يكنواخت و تكراري بدشان مي‌آيد ؛ كارهاي روزمره باعث مي‌شود كه فكر كنند هم چون پرنده‌اي در قفس اسير شده‌اند. هم چنين آن ها ذاتا بي قرارند و همواره به دنبال هيجان و تغيير و تنوع در زندگي خود هستند. اين افراد اگر در جايي ثابت بمانند ، افسرده مي‌شوند. اين افراد با مهارت‌هاي ذاتي خويش ، چنان ذهن مخاطب را درگير مسائل مختلف مي‌كنند كه فرد متوجه تغيير مسير ذهنش نمي‌شود

متولدين تير : خاكستري
تيرگي رنگ دروني متولدين تير باعث مي‌شود كه گاهي اوقات بد اخلاق شوند. برخي مواقع اگر كسي از آن ها ساعت بپرسد ، با اخم جواب مي‌دهند و در مقابل درخواست ديگران با عصبانيت رفتار مي‌كنند. بايد توجه داشته باشيد كه اين حالت آن ها موقتي و رودگذ است و فورا به همان آدم دل نشين هميشگي تبديل مي‌شوند. متولدين تير تخيلي قوي دارند و مي‌توانند آن را به خوبي تحت كنترل درآورند. اين افراد فورا متوجه حالات دروني خود و ديگران مي‌شون و اين حالات را در حافظه قوي خود ثبت مي‌كنند.

متولدين مرداد : طلايي
رنگ دروني متولدين مرداد ، غروري شاهانه به آن‌ها داده است به طوري كه هميشه مي‌توانند ميزبان با شكوهي باشند. آن ها به سختي مي‌توانند حس برتري جويي خود بر ديگران را كنترل كنند و همواره رفتاري فخر فروشانه دارند. اين افراد انرژي خود را بيهوده تلف نمي‌كنند و به راحتي مي‌توانند وظايف و اعمال خود را سامان دهند. وقتي كه دست از خودنمايي مي‌كشند ، دستوراتي صادر مي‌كنند كه بسيار موثر است.
 
متولدين شهريور : نارنجي
نخستين موضوعي كه در مورد متولدين شهريور جلب توحه مي‌كند ، اين است كه آن‌ها طوري رفتار مي‌كنند كه انگار مسئله مهمي در ذهن خود دارند و در تلاش‌اند كه آن را حل كنند.گاهي اوقات احساس مبهمي به آن ها دست مي‌دهد كه انگار از چيزي نگران هستند. اين احتمال واقعا وجود دارد ، زيرا نگراني براي آن‌ها كاملا طبيعي است.اين افراد هميشه با لبخند خود ، مشكلات بزرگ را مخفي مي‌كنند. متولدين شهريور ، انسان‌هايي كمال گرا هستند كه مي خواهند به بالاترين نقطه‌ي پيشرفت برسند و براي رسيدن به اهداف و برنامه‌هايشان بيشتر از شركت در مهماني‌ها و محافل اجتماعي اهميت مي‌دهند.

متولدين مهر : آبي
متولدين مهر ذاتا هنرمند هستند و از نور و موسيقي ملايم به شدت لذت مي‌برند. آرامش و هماهنگي در امور بر سلامتي متولد مهر تاثيري معجزه‌آسايي دارد. افراد وقتي بيمار مي‌شوند بايد به محيطي عاطفي بروند و كتاب هاي جذاب بخوانند تا زودتر درمان شوند ، زيرا اين رفتارها اثر فوق‌العاده‌اي بر سرعت بهبودي آن‌ها مي‌گذارد.متولدين مهر هنگام گفتو گو با ديگران ، ابتدا تا جايي كه مي‌توانند حرف مي‌زنند سپس مشتاقانه به حرف‌هاي طرف مقابل گوش مي‌دهند.آن‌ها در دعواهاي ديگران هميشه نقش صلح دهنده را بر عهده دارند و اوضاع را به خوبي آرام كرده و صلح و صفا برقرار مي‌نمايند.

 متولدين آبان : سفيد
اگر از يك متولد آبان بپرسيد كه آيا مي‌تواند به شما كمك كند ، او به راحتي پاسخ مي‌دهد : بله يا خير. بنابراين اگر آد حساس و رودرنجي هستيد ، از او در هيچ موردي نظر خواهي نكنيد ، زيرا او هر حقيقتي را رك و راست مي‌گويد.متولد آبان اصلا اهل تملق‌گويي و چاپلوسي نيست ، يعني شخصيت خود را بالاتر از آن مي‌داند كه دست به چنين كاري بزند. بنابراين اگر در مواردي از شما تعريف كرد ، يقين داشته باشيد كه از صميم قلب بيان كرده سات : بنابراين ارزش آن تعريف را بدانيد.

متولدين آذر : بنفش
متولدين آذر اغلب اوقات شاد و خون گرم هستند ، ولي اگر صميميت آن ها سوء استفاده شود ، عصباني مي‌شوند.اعتراض عليه قوانين و مقررات دست و پا گير در ميان متولدين آذر بسيار شايع است. آن‌ها هرگز از دعوا و درگيري فرار نمي‌كنند و از كسي كمك نمي‌خواهند.متولدين آذر هرگز تحمل ندارند كه كسي آن‌ها را به دروغگويي متهم كند. يك اتهام غير منصفانه و بي مورد ممكن است آن‌ها را به شدت عصباني كند.اين افراد ابتدا دست به عمل مي‌زنند و بعد به نتايج كارشان فكر مي‌كنند.

 متولدين دي : قهوه‌اي
متولد دي فردي عمل‌گرا است. او نيازي به خودنمايي ندارد و ترجيح مي‌دهد كه ديگران در صحنه حضور داشته باشند و او به عنوان فردي حامي و مقتدر ، در پشت صحنه از آن‌ها حمايت كند.
متولد دي ، بلند پروازي و جاه‌طلبي بسيار زيادي دارد و گاهي نمي‌تواند آن را مخفي كند.
به ياد داشته باشيد كه متولد دي هميشه طوري رفتار مي‌كند كه فكر مي‌كنيد مانند پر ، نرم و بي‌آزار است اما در حقيقت ماند ميخ محكم و كوبنده است.

متولدين بهمن : زرد
متولدين بهمن تركيبي از خونسردي ، عمل‌گرايي و بي ثباتي هستند. آن‌ها به راحتي با ديگران هم‌دلي مي‌كنند و فقط با چند كلمه صحبت ، مي‌توانند اضطراب آن‌ها را كم كنند و به آن‌ها آرامش بدهند كه اين به خاطر اعصاب قوي و پر توان آن‌هاست.متولدين بهمن معمولا افرادي گوشه‌گير و تنها هستند و با اين كه دوستان زيادي در اطراف خود دارند ، ولي دوست صميمي و نزديك چنداني ندارند.

متولدين اسفند : سبز
متولدين اسفند تحت تاثير فطرت بخشنده‌ي رنگ سبز ، به دور از هر نوع حرص و طمع هستند. شخصيت دلپذير ، جذاب و در عين حال تنبل متولدين اسفند ديگران را تحت تاثير قرار مي‌دهد.اين افراد نسبت به قوانين و مقرات محدود كننده ، بي اعتنا هستند و به توهين‌ها ، تهمت‌ها و نظرات مخالف ديگران توجه نمي‌كنند.آن‌ها دوست دارند كه بتوانند در هر زماني ، آزادانه خيال پردازي كنند و طبق علايق و نيازهاي خود زندگي كنند.متولدين اسفند به ندرت عكس العمل شديدي از خود نشان مي‌دهند. البته فكر نكنيد كه آن‌ها افراد بي خيالي هستند ، زيرا زماني كه احساساتشان جريحه‌دار شود ، با زيركي خاص خود نيش و كنايه مي‌زنند و طرف مقابل را مسخره مي‌كنند

About Author

Add a Comment