تصادف مرگبار وانت با تریلر

تصادف مرگبار وانت با تریلرReviewed by بلانیان on Feb 14Rating:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار میان وانت پیکان و تریلر خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در ساعت ۱۹:۰۳ شب گذشته یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه تهران ساوه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشخص شد که یک دستگاه خودروی وانت پیکان در حال حرکت در بزرگراه آزادگان بوده که ناگهان به شدت با انتهای یک تریلر برخورد کرده متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه کابین وانت پیکان کاملاً به زیر تریلر رفته و راننده ۶۰ ساله نیز درون آن گرفتار شده بود، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل همزمان با قطع برق و جریان سوخت خودرو با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین کرده و راننده این خودرو را خارج کردند که پس از تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که این مرد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، گفت:‌ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۲۷ دقیقه بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

 

About Author

Add a Comment