نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسی

نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسیReviewed by بلانیان on Aug 30Rating:

 

نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسی

نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسی

راشل سیمپسون کارشناس کفش‌های عروسی می‌گوید: چه کفش پاشنه بلند بپوشید و یا کفش تخت، نکاتی هستند که حتما باید برای انتخاب کفش خود در نظر بگیرید. در اینجا نکات مدنظر این کارشناس را با هم می‌خوانیم.

ظاهر و یا راحتی؟
برای انتخاب بهترین کفش برای عروسی، معمولا باید دو جفت کفش انتخاب کرد. یک جفت برای مجلس رسمی و عکاسی و یک جفت برای زمان عادی و مراسم غیر رسمی. البته وقتی که کفش جنس خوبی داشته باشد و راحت باشد نیازی به خریدن دو جفت کفش احساس نمی‌شود. در زمان انتخاب، حتما به دنبال کفشی باشید که کاملا چرم بوده  و پای شما را در طول روز و شب ایمن و راحت نگه دارد.

1

نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسی

کفشی بپوشید که حس طبیعی و معمولی داشته باشد
روز عروسی روزی طولانی و خاطره‌انگیز است. اگر معمولا کفش پاشنه بلند نمی‌پوشید چرا باید مجبور به امتحان کردن آن در بزرگترین شب زندگی خود باشید؟ برعکس اگر عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند پهن دارید نیز نیازی به پوشیدن کفش باله در این روز بزرگ ندارید. پس کفشی را انتخاب کنید که پاهای‌تان در آن در طول مدت زمان عروسی احساس راحتی داشته باشند.

3

طول لباس عروس خود را در نظر بگیرید
لباس شما چه فرمی دارد؟ اگر لباس شما کوتاه است بهترین گزینه انتخاب کفش پاشنه بلند است. اگر لباس شما بلند است بهتر است از کفش با پاشنه متوسط استفاده کنید تا پاهای‌تان احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در خاطر داشته باشید که حتما برای پرو لباس عروس، کفش خود را نیز همراه خود ببرید.

نکات مهم برای پوشیدن کفش در روز عروسی

آب و هوا را در نظر بگیرید
مواظب کفش‌های خود باشید بخصوص اگر مراسم ازدواج شما در فضای بیرونی برگزار می‌شود. از افتادن و سرخوردن در چمن و یا روی سطوح چوبی با خریدن یک جفت محافظ پاشنه جلوگیری کنید. این محصول کفش شما را تمیز و فرم بدن شما را در حالت طبیعی نگه میدارد.

5


Source link

About Author

Add a Comment