نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان

نتیجه بازی پرسپولیس و ملوانReviewed by بلانیان on Aug 16Rating:

در ادامه هفته پنجم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

امید عالیشاه در دقیقه ۷۴ با یک شوت محکم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ مسابقه برق ورزشگاه آزادی قطع شد تا چند دقیقه‌ای بازی متوقف شود. این حادثه منحصر به فرد بود.

به گزارش فارس، پرسپولیس در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد اما از حملاتش نتیجه‌ای نگرفت تا اینکه در دقیقه ۳۳ کفشگری از پرسپولیس اخراج شد.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مازیار زارع و سعید یوسف‌زاده از ملوان و امید عالیشاه از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. کفشگری بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۳۳ به دلیل خطای شدید بر روی مهاجم ملوان کارت قرمز گرفت و از میدان اخراج شد.

پرسپولیس با این برد ۱۰ امتیازی شد و به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد. استقلال هم با یازده امتیاز صدرنشین است. البته سایر دیدارهای هفته پنجم در جریان است. فولاد در صورت پیروزی مقابل راه آهن جای استقلال را در صدر جدول می‌گیرد.

ملوان ۴ امتیازی( با احتساب یک امتیاز کسر شده کمیته انضباطی) در رده یازدهم قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، سیدمحمدمهدی سیدصالحی( از دقیقه ۹۰ محمدرضا خانزاده)، مهرداد کفشگری، محمد نوری، حسین ماهینی، قاسم‌ دهنوی، پیام صادقیان( از دقیقه ۶۸ غلامرضا رضایی)، امید عالیشاه( از دقیقه ۷۹ هادی نوروزی)، سیدمیثم حسینی

سرمربی: علی دایی

ترکیب ملوان:

سرگئی پاشنکو، سید‌احمد مهدی‌زاده، احمد آهی، سعید سالار‌زاده، امیر‌حسین فشنگچی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده( از دقیقه ۷۹ اسماعیل صمدی)، محسن یوسفی، شاهین ثاقبی( از دقیقه ۷۵ سهیل رحمانی)، مهدی شیری و سید‌جلال رافخایی.

سرمربی: دراگان اسکوکیچ

About Author

Add a Comment