عکس یادگاری دونالد ترامپ با مایکل جکسون

عکس یادگاری دونالد ترامپ با مایکل جکسونReviewed by بلانیان on Feb 20Rating:

 

دونالد ترامپ عکس یادگاری‌اش با مایکل جکسون را برای یکی از هوادارانش امضا می‌کند.

دونالد جان ترامپ (به انگلیسی: Donald John Trump) (متولد ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶) ابرتاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون آمریکایی و از نامزدهای کسب کاندیداتوری حزب جمهوریخواه برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا است. ترامپ رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان ترامپ و مؤسس تفریگاه‌های ترامپ است. عملکرد ترامپ، تلاش‌های او در زمینهٔ برندسازی و مسلک صریح‎‌الهجهٔ او به وی کمک کرده تبدیل به یک ابرستاره شود، جایگاهی که با موفقیت ریلتی شوی کارآموز او در ان بی سی تقویت شده است.

ترامپ فرزند فرد ترامپ، از ساختمان سازان نیویورک است. او در انتخاب حرفهٔ ساخت املاک شدیداً تحت تأثیر پدرش قرار داشت. او حین تحصیل در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا در شرکت پدرش کار می‌کرد و پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۱۹۶۸ به آن پیوست. از سال ۱۹۷۱ کنترل شرکت را در دست گرفت و آن را به «سازمان ترامپ» تغییر نام داد. ترامپ از چهره‌های مهم صنعت املاک و مستغلات آمریکا و ستاره‌ای رسانه‌ای است.

ترامپ در سال ۲۰۰۰ برای کسب نامزدی حزب رفرم در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کرد ولی پس از نامزدی پت بیوکنن از آن حزب به تلاش‌های خود خاتمه داد. ترامپ در ۱۶ ژوئن ۲۰۱۶ رسماً نامزدی خود برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ حزب جمهوریخواه اعلام کرد. کمپین ترامپ مورد پوشش گستردهٔ رسانه‌ای قرار گرفته و او شاهد صعود شدید محبوبیت مردمی خود بوده است. از اواخر ژوئیه ۲۰۱۵، ترامپ به طور مستمر در صدر نظرسنجی‌های افکار عمومی برای نامزدی حزب جمهوریخواه قرار داشته است.سیاست ضد مهاجرت غیرقانونی ترامپ تضادی تعیین کننده با جمهوریخواهانی دارد که از اعطای وضعیت قانونی به مهاجرین غیرقانونی که مدت طولانی در آمریکا بودند حمایت کرده‌اند. این سیاست حمایت رای‌دهندگان طبقهٔ کارگر را در میان جنجال‌های پرشمار و سنگین رسانه‌ای، برای ترامپ به همراه آورده است. او به دلیل پیشنهاد توقف موقت مهاجرت مسلمانان به آمریکا تا زمانی که اقدامات امنیتی احتیاطی بهتری به کار گرفته شود واکنش‌های بسیاری به خود جلب کرده است.

 

About Author

Add a Comment