عکس دیدنی “صدف طاهریان” در کنار زنان محجبه استانبول!

عکس دیدنی “صدف طاهریان” در کنار زنان محجبه استانبول!Reviewed by بلانیان on Dec 19Rating:

عکس دیدنی “صدف طاهریان” در کنار زنان محجبه استانبول! صدف طاهریان چند ماه پیش برای بازی در یک سریال مربوط یه شبکه جم از ایران خارج شد و البته در آنجا کشف حجاب کرد.قبل از او چکامه چمن ماه نیز به همین قصد به ترکیه رفته و کشف حجاب کرده بود اما وضعیت و نوع عکس های […]

1922849174

عکس دیدنی “صدف طاهریان” در کنار زنان محجبه استانبول!

صدف طاهریان چند ماه پیش برای بازی در یک سریال مربوط یه شبکه جم از ایران خارج شد و البته در آنجا کشف حجاب کرد.قبل از او چکامه چمن ماه نیز به همین قصد به ترکیه رفته و کشف حجاب کرده بود اما وضعیت و نوع عکس های صدف طاهریان نسبت به چمن ماه خیلی بدتر بود.به نحوی بود که انتشار عکسهایش برای رسانه های ایرانی بسیار مشکل بود و آنان مجبور بودند با کمک از تکنیک فتوشاپ برخی عکسهایش را منتشر کنند.

عکس دیدنی “صدف طاهریان” در کنار زنان محجبه استانبول!

iranstyle-ir

صدف طاهریان اما در تازه ترین پست اینستاگرامش عکسی از خودش قرار داده که باید گفت نسبت به سایر تصاویری که در این مدت منتشر کرده بهتر و قابل انتشار است.

او در این عکس در رستورانی در استانبول دیده می شود. نکته جالب اینجاست که در فاصله چند متری او بانوان محجبه ترکیه ای نشسته اند.

About Author

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Add a Comment