درآمد مایلی‌کهن: ماهی ۱۵ میلیون تومان

درآمد مایلی‌کهن: ماهی ۱۵ میلیون تومانReviewed by on Mar 9Rating:

محمد مایلی کهن، یکی از منتقدین اصلی کی روش است و هر دو سه هفته یک بار به این مربی و هم چنین سیاست های فدارسیون فوتبال در قبال این مربی حمله می کند.

محمد مایلی کهن، یکی از منتقدین اصلی کی روش است و هر دو سه هفته یک بار به این مربی و هم چنین سیاست های فدارسیون فوتبال در قبال این مربی حمله می کند.

به گزارش “ورزش سه”، با این حال و به رغم درستی برخی از حرف های محمد مایلی کهن در مورد فوتبال کشور صحبت های او خیلی با استقبال مردم مواجه نمی شود و کی روش هم چنان محبوبیت خاصی نزد اهالی فوتبال  و مردم را دارد و به تازگی که بحث استعفای او پیش آمده برخی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار حفظ این مربی در راس کادر فنی تیم ملی شده اند.

نکته مهم دیگر که سبب می شود حرف های محمد مایلی کهن خیلی مورد توجه قرار نگیرد کارنامه این مربی در سال های اخیر است که بیشتر با ناکامی همراه بوده است. در آخرین حضور، محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید نتوانست زمینه ساز حضور این تیم در المپیک شود و حسرت حضور ایران در المپیک نزدیک به نیم قرن نزدیک شده است.

نکته جالب توجه اینکه محمد مایلی کهن به عنوان مدیر فنی تیم ملی امید ماهانه ۱۵ میلیون تومان از فدراسیون فوتبال یا حبیب کاشانی دریافت کرده است و به نظر می رسد میزان دریافتی وی از تیم ملی امید در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. این خبر را یکی از مدیران فدراسیون فوتبال هم تایید کرده است.

شاید محمد مایلی کهن در قیاس دستمزد خود با کی روش عصبانی می شود و مدام به این مربی می تازد. هر چند این نگاه دوگانه و تبعیض گونه همیشه در فوتبال ایران وجود داشته است و تفاوت دستمزد مربی خارجی با ایرانی در داخل کشور بسیار  بوده است.

About Author

Add a Comment