با گوگل ادسنس آشنا شوید

با گوگل ادسنس آشنا شویدReviewed by بلانیان on Jan 12Rating: 5.0

 Google Adsense چیست

 کسب درآمد اینترنتی از گوگل

Google Adsense چگونه کار میکند؟

تا بحال حتما قسمتی در گوگل بنام Sponsored Links در سمت راست صفحه‌ای که مربوط به جستجوی شماست را دید.

گوگل ادسنس

اینها آگهی های تبلیغاتی هستنید در گوگل، که توسط صاحبان سایتهایی که سعی دارند تعداد زیادی بازدید کننده به سایت خود بیاورند، توسط گوگل به شما نمایش داده می شود.

آگهی دهندگان با کلیک بازدیدکننده بر روی تبلیغاتشان به گوگل پول می پردازند.

شما هم می توانید همین آگهی ها را مانند گوگل در وبسایت خود نشان دهید، و از گوگل کسب درآمد کنید. هر زمانی که بر روی یک آگهی در سایت شما کلیک شود، درصدی معین از مقداری که گوگل از آگهی دهنده دریافت کرده است به شما می رسد.

هرزمان که حساب شما به ۱۰۰ دلار رسید یک چک از طرف گوگل دریافت میکنید.

چک دریافتی از گوگلکسب درآمد از گوگل

چه مقدار میتوان از گوگل درآمد داشت؟

گوگل هیچ آمار و اطلاعاتی در این خصوص ارائه نکرده، اما پولی که شما دریافت می کنید دقیقا بر می گردد به مقدار پولی که آگهی‌دهنده حاضر است بابت هر کلمه کلیدی خاص به گوگل بپردازد. شما قسمتی از آن پول را دریافت می کنید.

علاوه بر این هر لحظه که بخواهید می‌توانید به حساب خود در سایت گوگل وارد شوید و علاوه بر اینکه مقدار درآمد خود را مشاهده می‌کنید یک گزارش کامل بر حسب روز، هفته، ماه و … از کارکرد آگهی‌ها بدست آورید.

نمایش آگهی های گوگل در سایت خود و کسب درآمد

۱٫ کافی است به سایت https://www.google.com/adsense/start مراجعه و اکانت خود را ایجاد و شروع به کسب درآمد کنید! اما متاسفانه فعلا ایران تحریم است.

۲٫ از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات Google Adsense کمک بگیرید که درصدی را به عنوان کارمزد ارائه خدمات از درآمد شما کسر کرده و بدون نگرانی از مسائل تحریم می توانید کارکرد حساب خود را دریافت نمائید.

شرکت گذرگاه جهانی هم اکنون سرویس همکاری در کسب درآمد از Google Adsense را به مشتریان خود ارائه می کند.

 

About Author

Add a Comment