احساس خطر انگلیس از آیات جنتی، یزدی و مصباح

احساس خطر انگلیس از آیات جنتی، یزدی و مصباحReviewed by بلانیان on Feb 24Rating:

عضو حزب مؤتلفه اسلامی دلیل تخریب چهره آیات عظام جنتی، یزدی و مصباح از سوی رسانه‌های بیگانه را احساس خطر آنها از جانب این افراد دانست و گفت: ان شاءالله مردم در انتخابات برخلاف خواست بیگانگان عمل خواهند کرد.

 حمیدرضا ترقی مسئول امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی درباره حمایت رسانه‌های بیگانه از برخی لیست ها و نامزدهای انتخاباتی با بیان اینکه هدف آنها از این کار القای این نکته به افکار عمومی جهان است که در داخل ایران نفوذ و پایگاه دارند، گفت: دشمنان درصدد این هستند که بگویند ما در داخل ایران طرفدارانی داریم که تابع نظر ما هستند.

وی ایجاد دوقطبی در داخل کشور را از دیگر اهداف رسانه‌های بیگانه دانست و تصریح کرد: برخی در داخل کشور مطالبی می‌گویند که دشمنان را به طمع می‌اندازد که از آنها برای اهداف خودشان استفاده کنند.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی در داخل کشور بلندگوی بیگانگان هستند، متذکر شد: دشمنان می‌خواهند در داخل کشور از مخالفین نظام بستری علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند.

ترقی با اشاره به اینکه در رژیم پهلوی هم نمایندگانی با کیف انگلیسی وارد مجلس می‌شدند تا بتوانند اهداف دشمنان این مردم را دنبال کنند، تاکید کرد: باید مراقب باشیم این افراد وارد مجلس نشوند که در صورت ورود چنین افرادی به مجلس باید منتظر طرح‌ها و لوایحی باشیم که شورای نگهبان برخی از آنها را خلاف قانون اساسی و خلاف اسلام بداند.

وی ادامه داد: مردم تا کنون بر اساس عرق ملی و دینی خود برخلاف خواسته بیگانگان عمل کرده‌اند و ان شاءالله در این دوره هم اینگونه عمل خواهند کرد.

عضو  حزب مؤتلفه اسلامی درباره تخریب چهره آیات عظام مصباح، یزدی و جنتی در “بی بی سی” شبکه سلطنتی انگلیس گفت: حتما از جانب آنها احساس خطر کرده‌اند که چنینی موضعی اتخاذ می‌کنند. اگر آنها در جهت منافع غربی‌ها گام برمی‌داشتند و مانع اهداف آنها نبودند، چنین برخوردی با آنها نمی‌شد.

ترقی به خطرات حاکمیت جریان اشرافی‌گری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اشرافی‌گری در نظام ما کاملا مشخص است و جریاناتی هستند که در زندگی شخصی و اجتماعی خود مروج رفاه و تشریفات بی‌جهت و خارج از ذی طلبگی و سبک زندگی اسلامی هستند. مسیر اقتصادی آنها جامعه را به سمت مصرف زدگی و تجمل سوق می‌دهد که در دوران سازندگی شاهد این نوع تبلیغات و اشرافیت بودیم.

About Author

Add a Comment