عکس سعید عزت اللهی و مادرش

عکس سعید عزت اللهی و مادرشReviewed by بلانیان on Feb 3Rating: 5.0

 

عکس سعید عزت اللهی و مادرش

لژیونر جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در روز تولد مادرش با انتشار تصویری از وی ضمن تقدیر از زحماتش این مناسبت را به وی تبریک گفت.

تقدیر سعید عزت اللهی از مادرش:

balasari

عکس سعید عزت اللهی و مادرش

سعید عزت الهی در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید(Atlético Madrid) در سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده است. او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

سعید عزت الهی (۱۰ مهر ۱۳۷۵ بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کند.وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده است.

او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

ملوان

او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت‌الهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد،سپس به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

اتلتیکو مادرید B

وی در سال ۱۳۹۳ با قراردادی پنج ساله ، به باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید بی رفت تا پس از یک سال به تیم بزرگسالان این باشگاه منتقل شود

عکس سعید عزت اللهی و مادرش


About Author

Add a Comment