فیس‌بوک باتری گوشی را می‌خورد

فیس‌بوک باتری گوشی را می‌خوردReviewed by بلانیان on Feb 7Rating:

اپلیکیشن اندرویدی فیس‌بوک بر روی عملکرد و عمر باتری گوشی هوشمند تاثیر می‌گذارد.

به گزارش بالاسری، کاربران اپلیکیشن فیس‌بوک همواره از مسائل عملکردی مربوط به باتری شکایت داشته‌اند و اخیراً مدیران محصولات فیس‌بوک از راسل هولی که نویسنده حوزه تکنولوژی است خواستند اپلیکیشن فیس‌بوک خود را غیرفعال کرده و اثراتش را بازگو کند.

این اقدام به یک سری واکنش منجر شد که نکات جالبی را درباره اپلیکیشن فیس‌بوک آشکار کرد. هولی عنوان کرد که عمر باتری‌های اندرویدی بدون اپلیکیشن فیس‌بوک بهتر عمل می‌کند.

آنها همچنین دریافتند که وقتی اپلیکیشن‌های فیس‌بوک و مسنجر فیس‌بوک نصب نیست، سایر اپلیکیشن‌ها در گوشی هوشمند ۱۵ درصد سریع‌تر عمل می‌کنند.

علی‌رغم اینکه اپلیکیشن فیس‌بوک در ارقام مربوط به عمر باتری اندروید، مقدار قابل توجهی از توان و قدرت گوشی را نمی‌طلبد، اما بر اساس شواهد بیش از چیزی که ظاهرا نیاز دارد، باتری و انرژی گوشی را در پس‌زمینه مصرف می‌کند.

بنابراین حذف اپلیکیشن فیس‌بوک علاوه بر اینکه باتری را حفظ می‌کند، سرعت گوشی‌های اندروید را افزایش می‌دهد.

مشخص است که عدم استفاده از اپلیکشن‌ها برای کاربران دشوارتر است، اما جایگزین‌های دیگری هم وجود دارد که به شما اجازه دهد از طریق تلفن همراه خود به سایت دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید به آسانی برای دسترسی به فیس‌بوک از مرورگر کروم بر روی آندروید خود استفاده کنید و به‌روزرسانی اخیر، نوتیفیکیشن‌ها را برای چت‌ها و سایر ویژگی‌های فیس‌بوک در پس‌زمینه فراهم ساخته و بدین‌ترتیب استفاده از مرورگر بسیار شبیه به اپلیکیشن خواهد بود.

به هر صورت، تا وقتی که فیس‌بوک اپلیکیشن اندرویدی خود را ارتقا نداده باشد، غیرفعال کردن آن می‌تواند ۲۰ درصد از عمر باتری شما را در طول حفظ کند و همچنین سرعت گوشی شما را افزایش دهد.

About Author

Add a Comment