امید ایران صفر- امید ژاپن ۳/ تیم فوتبال امید در حسرت المپیک

امید ایران صفر- امید ژاپن ۳/ تیم فوتبال امید در حسرت المپیکReviewed by بلانیان on Jan 23Rating: 5.0

تیم های فوتبال امید ایران و ژاپن از ساعت ۱۷ و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های مقدماتی المپیک ریو در قاره آسیا مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بالاسری، محمد خاکپور برای دیدار مقابل تیم فوتبال امید ژاپن از ابتدا محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی، مهدی ترابی، میلاد محمدی و ارسلان مطهری را روانه میدان کرده بود.

این مسابقه که در استادیوم عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می شد اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بود که برنده آن راهی نیمه نهایی شده و بازنده شانس حضور در المپیک را از دست می داد. در این مسابقه بازیکنان ایران در ابتدای مسابقه بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در دقیقه یک توسط ارسلان مطهری و در دقیقه ۲ با ضربه سر علی  کریمی می  توانستند گلزنی کنند. در دقیقه ۳۶ ارسلان مطهری فرصت مناسب دیگری را جلوی دروازه ژاپن از دست داد و در دقیقه ۵۶ میلاد محمدی ضربه سر خود را به تیر دروازه ژاپن زد اما تلاش بازیکنان ایران نتیجه ای نداشت و کار به وقت اضافی کشید. در وقت اضافی ژاپنی ها بر مسابقه حاکم بودند و سه بار در دقایق ۹۶، ۱۰۸ و ۱۱۰ دروازه ایران را باز کردند.

در ادامه مسابقه علی کریمی موقعیت دیگری به دست آورد اما او هم در موقعیت تک به تک توپ به تیر دروازه کوبید. به این ترتیب بازی با نتیجه ۳برصفر به پایان رسید و امیدهای ایران با حذف از مرحله یک چهارم نهایی  مسابقات قهرمانی آسیا از بین رفت. ژاپن راهی مرحله نیمه نهایی شد و با برنده دیدار تیم های امارات و عراق مسابقه خواهد داد.

حسرت حضور در المپیک برای فوتبال ایران که تا امروز ۴۴ ساله شد تبدیل به حسرت ابدی شد چون المپیک ریو آخرین المپیکی است که در آن فوتبال قرار دارد.

محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده( از دقیقه ۹۸ احسان پهلوان)، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی( از دقیقه ۱۰۶ میلاد کمندانی)، مهدی ترابی، میلاد محمدی( از دقیقه ۸۵ محسن کریمی) و ارسلان مطهری.

About Author

Add a Comment