۵ جمله‌ ای که نباید به همسر برهنه تان بگویید

۵ جمله‌ ای که نباید به همسر برهنه تان بگوییدReviewed by بلانیان on Mar 16Rating:

۵ جمله‌ ای که نباید به همسر برهنه تان بگویید


۵ جمله‌ ای که نباید به همسر برهنه تان بگویید

گاهی اوقات مردان جملاتی را بیان می‌کنند که همسرشان را می ‌آزارد. شاید از ته‌ دل عاشق همسرتان باشید اما اگر می ‌خواهید به سادگی او را از دست ندهید و رنجیده‌ خاطر نکنید پنج جمله زیر را وقتی برهنه است به زبان نیاورید:

۱- سینه‌ های کوچکی داری

به گزارش سایت اطلاع رسانی غریزه، شاید قصد شما از بیان این جمله تنها یک اشاره ساده باشد اما همسرتان آن را انتقاد به خود تلقی می‌کند و از آن آزرده‌ خاطر می‌شود. هر نوع اشاره منفی به اندام یک زن می‌ تواند باعث کاهش اعتماد به نفس اش شود. در ضمن از آنجا که اکثر مردان از زنان با سایز سینه بزرگ خوششان می‌آید، همسر شما این حرف را به معنی عدم علاقه شما به خود برداشت می‌کند.

۲- باسن کوچکی داری

اکثر زنان باسن‌های گرد و برجسته‌ای ندارند. اگر همسرتان هم این طور است اشاره به این موضوع تنها او را آزرده‌ خاطر می‌کند. اگر خودش از تختی باسنش ناراحت است به او پیشنهاد دهید چند تمرین ورزشی برای تقویت عضلات این ناحیه را انجام دهد.

۳- اپیلاسیون نکردی

این جمله شمشیر دو لبه است. برخی زنان از شنیدن این جمله ناراحت نمی‌شوند اما برخی دیگر نا خودآگاه گمان می‌کنند همسرشان آنها را کثیف و بی‌ سلیقه می‌داند و از رابطه با آنها انزجار دارد. فراموش نکنید که برای برخی از انواع اپیلاسیون مثلا اپیلاسیون با موم لازم است مو از ریشه خارج شود.

۴- ورزش کن، چاق شدی

دوست دارید همسرتان خوش‌اندام‌ تر باشد؟ به جای این که به او بگویید چاق شده است با جملات دیگری او را تحریک‌ به ورزش کنید. حتی می‌توانید پیشنهاد ورزش دو نفری را بدهید.

۵- عاشق دستگیره‌هاتم

چاق شدن پهلوها یکی از دغدغه‌های ذهنی اکثر زنان است. زنان به طور معمول خود را چاق ‌تر از حد طبیعی حس می‌کنند پس سعی کنید با بیان جملاتی نظیر این که ” چاق ‌تر شده‌ ای ” خود زشت‌ انگاری را در آنها تقویت نکنید.



About Author

Add a Comment