کاش رئیس‌جمهور به جای دخالت در کار نهادهای دیگر چند جمله درباره خسارت میلیاردی کرسنت صحبت کند

کاش رئیس‌جمهور به جای دخالت در کار نهادهای دیگر چند جمله درباره خسارت میلیاردی کرسنت صحبت کندReviewed by بلانیان on Jan 23Rating: 5.0

 

مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در جمع استانداران و فرمانداران سراسر کشور اظهار داشت: آقای روحانی قصد دارد گروهی که جامعه به آن‌ها اعتمادی ندارند و دارای بحران رای هستند را مورد حمایت خود قرار دهد.

شاکری برهمین اساس خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در سخنان اخیر خود چندین مورد برخلاف مصالح نظام و رهنمودهای رهبری حرف زد اما در پایان گفت ما تحت نظر ولایت فقیه هستیم. باید از دولت تدبیر و امید پرسید این چه رفتاری است؟ مردم اگر بدرستی متوجه اظهارات متناقض دولت یازدهم شوند به تمامی حقایق پی خواهند برد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه رئیس جمهور وعده داده بود هر ۱۰۰ روز یکبار به مردم گزارش بدهد، گفت: اگر وعده‌های رئیس جمهور فهرست شود مشاهده می‌کنیم عملا هیچکدام از وعده‌های دولت درباره معیشت و اقتصاد مردم عملی نشده است. هم اکنون جوانان کشور با مشکل بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج و معضلات اجتماعی مواجه هستند و بر کشور نیز رکود حاکم شده است اما دولت بجای اینکه فکری به حال جوانان و مردم کند به خودروسازان وام می‌دهد.

*دولت تکلیف خوش را نمی‌داند

وی اضافه کرد: دولت در حال حاضر معلق است و تکلیف خودش را نمی‌داند ؛ دولت تمام فعالیت‌های خود را بر مبنای کارکرد انتخاباتی قرار داده است. بنگاه‌ها و کارخانه‌های ورشکسته بسیاری در کشور وجود دارد اما دولت واردات را به صلاح خود می‌بیند تا بتواند بشکل موقت برخی مشکلات را حل کند و در عمل شاهد هستیم هیئت‌های خارجی که به ایران آمده اند تنها بدنبال فروش محصولات خود بوده اند و خبری از سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای جوانان نیست.

شاکری با ابراز اینکه مسئولان دولت و شخص رئیس جمهور حتی یک کلمه درباره پرونده کرسنت و خسارتی که این قرارداد بر کشور وارد کرده صحبت نمی‌کنند، گفت:  متاسفانه تمام تمرکز دولت بر روی انتخابات است ، بدلیل اینکه بسیاری از حقایق در صورت ابراز نظر دولت و مسئولان دخیل در این پرونده روشن خواهد شد، دولت حاضر نیست حرفی درباره این پرونده بزند تا رسوایی برای افرادی که حقوق مردم را ضایع کردند به بار بیاید که این مسئله ظلم آشکار نسبت به حقوق مردم محسوب می‌شود.

 

About Author

Add a Comment