چالشی جدید به نام «مانکن ها» در فضای مجازی

چالشی جدید به نام «مانکن ها» در فضای مجازیReviewed by balanian on Nov 11Rating: 5.0چالشی جدید به نام «مانکن ها» در فضای مجازی

چالشی جدید به نام  «مانکن ها» در فضای مجازی

در روزهای آینده شاهد ویدئوهای زیادی از کاربران اینترنتی فریز شده در شبکه های اجتماعی خواهید بود. کلیپ های بسیاری از چالش مانکن در اینترنت منتشر شده اند که اگر علاقه مند به ارائه ی یکی از آنها به سبک خاص خودتان هستید کافی است این مراحل را انجام دهید:

یک مکان مناسب پیدا کنید و دوستان خود را جمع کنید. هر چه تعداد افراد بیشتر باشند و از تکنیک های خاصی برای فریز شدن استفاده کنید ویدئوهای جالب تری خواهید داشت.

چالش جدید «مانکن ها» در فضای مجازی

جالب اینجاست بیشتر ویدئوهای مربوط به چالش مانکن که در شبکه های اجتماعی منتشر شده اند مربوط به مدارس، کلاس ها، سالن ها و یا پارک ها هستند.

 

اولین توییت منتشر شده با هشتگ چالش مانکن(mannequin challenge) مربوط به ۲۶ اکتبر بود که داخل یک کلاس انجام گرفته بود. این کلیپ عده ای از دانش آموزان مدرس ای در فلوریدا را نشان می داد که همگی در بالای یک میز فریز شده بودند.

 

فریز شدن، بی حرکت ماند یا همان بازی محبوب دوران کودکیمان که مجسمه نام داشت، می دویدیم و بعد با ریتمی خاص همه در هر حالتی بودیم بی حرکت می ایستادیم، یادش بخیر.

About Author

Add a Comment