مدل قفسه های جالب برای اتاق کودک

مدل قفسه های جالب برای اتاق کودکReviewed by بلانیان on May 10Rating:

 

D-Dekor3

مدل قفسه های جالب برای اتاق کودک

وقتی اثاثیه‌ای در خانه از کار می‌افتد یا قدیمی می‌شود، هیچ جای تردید وجود ندارد که یا آن را دور انداخته یا در انبوه سایر لوازم به‌درد نخور زیرزمین قرار می‌دهیم تا خاک بخورد. اما گاهی اوقات با اجناس و اثاثیه کهنه می‌توان لوازمی کاربردی و جدید درست کرد که تا مدت‌ها به کار آیند. در این مطلب به شما نشان می‌دهیم چگونه می‌توان  قفسه‌هایی کاربردی برای اتاق کودک و ساماندهی لوازم او درست کرد.

D-Dekor1

قفسه کهنه را در اتاق کودک با اندکی رنگ آمیزی و افزودن چند کشو می‌توانید مانند نمونه به نمونه‌ای بسیار زیبا تبدیل کنید. فقط کافیست کشوها را به گوشه‌های قفسه افزوده و داخل آن را با مجلات، روزنامه و حتی کتاب پر کنید. بهتر است آنها را نیز مانند قفسه رنگ‌آمیزی کنید.

D-Dekor2

این قفسه با کشوهایی که دارد شما را یاد فولکس واگن نمی‌اندازد؟ ابتدا تمام اجزای قفسه‌ها را جدا رنگ‌آمیزی کرده و سپس با صفحات کاغذی آنها را استینسل کرده‌اند  .در نهایت این قفسه زیبا و چشمگیر که مشاهده می‌کنید، حاصل شده است.

طرح فرانسوی و صورتی

D-Dekor3

قفسه‌های فرانسوی با طراحی بی نظیر خود همیشه طرفدار دارند حتی اگر بسیار قدیمی و کهنه شده باشند. مثلا نمونه‌ای که مشاهده می‌کنید با اندکی تغییرات دوباره بازسازی شده و ترکیب رنگ سفید و صورتی در آن بسیار مشهود است. کشوهای سفید با نوارهای مشکی و سفید در قفسه صورتی، نمایی فوق‌العاده شیک در اتاق حاصل کرده‌اند

قفسه فابریک با کشوهای رنگی

D-Dekor4

فقط کافیست به ایده‌های زیرکانه طراحی این قفسه کمی عمیق‌تر نگاه کنید! قفسه‌های رنگی در نگاه اول در داخل قفسه مخفی مانده‌اند اما به محض بیرون کشیدن، با نمایی رنگارنگ مواجه خواهید شد.

قفسه دوست داشتنی کودک

روش دیگر بازسازی قفسه‌های قدیمی، افزودن کشوهای جدید به آنهاست. مثلا می‌توانید از مهره‌های رنگی، نوارهای تزئینی، مجسمه و یا اسباب‌بازی در داخل قفسه‌ها و روی آنها استفاده کنید تا اتاقی دوست داشتنی برای کودک خود درست کنید.

قفسه با مترهای چوبی

D-Dekor5

آیا انبوهی از مترهای چوبی خیاطی دارید که بی‌مصرف باقی مانده‌اند؟ نگران نباشید در این خصوص هم ایده‌ای برای‌تان آماده کرده‌ایم. فقط کافیست این مترها را یکی پس از دیگری بر روی دراور و قفسه خود بچسبایند. در این روش می‌توانید از الگوهای خاصی هم بهره بگیرید.

D-Dekor6

صبر کنید هنوز هم روش‌های دیگری برای تزئین قفسه شما وجود دارد. این بار با نقاشی و رنگ کردن کشوها به صورت نماهای فانتزی. می‌توانید از آبرنگ، ماژیک، گچ و حتی استنسیل کمک بگیرید.

 


About Author

Add a Comment