قتل همسر دوم به جرم خیانت

قتل همسر دوم به جرم خیانتReviewed by بلانیان on Aug 28Rating:

1466905 215 قتل همسر دوم به جرم خيانت

پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با دستگیری عامل واژگونی خودروی پیکان در گردنه ” اسدلی” بجنورد به اسفراین از جنایتی خونین پرده برداشت.
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی صبح امروز با اعلام این خبر افزود: در تاریخ  پانزدهم مرداد ماه سال جاری طی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره فوت مشکوک در جاده بجنورد – اسفراین بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ قاسمعلی عبد یوسفخانی، در ادامه تصریح کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد که در ۳۰ متری پایین جاده سراشیبی یک دستگاه خودروی پیکان به دلیل واژگونی تخریب شده و جسد خانمی حدوداً بین دو صندلی افتاده است.

وی بیان داشت: جسد جهت معاینات لازم به پزشکی قانونی انتقال و در بررسی انجام گرفته از داخل خودرو کارت مشخصات خودرو و بیمه نامه شخص ثالث به نام شخصی به هویت معلوم اهل شهرستان گرمه کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین اضافه کرد: ماموران اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی طی اخذ نیابت قضایی به شهرستان گرمه عزیمت که مالک خودرو اظهار داشته خودرو را در تاریخ چهاردهم مرداد ماه به فردی به هویت ر.ق در شهرستان جاجرم فروخته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسانی شمالی خاطر نشان کرد: در نهایت متهم اصلی در شهرستان جاجرم دستگیر و با ارائه دلایل و مدارک به دست آمده لب به اعتراف گشود و اذعان داشت بنده با همسر دومم اختلاف داشتم و به تازگی فهمیده بودم وی با شخصی رابطه دارد.

قاتل ادامه داد: به خاطر این موضوع با طرح برنامه قبلی وی را برای رفع اختلافات به جاجرم کشاندم و با هم سوار خودرو پیکانی که همان روز خریده بودم، شدیم و در نزدیکی بجنورد در سراشیبی خودرو را نگه داشتم و خودرو را هل دادم که از جاده منحرف شد و وقتی دیدم هنوز پس از واژگونی خودرو هنوز نفس می کشد با دست گلوی وی را فشار دادم و خفه کردم.

گرداوری:زیرمیزی

About Author

Add a Comment