دستگیری محمدرضا گلزار در زندان!!

دستگیری محمدرضا گلزار در زندان!!Reviewed by بلانیان on Sep 2Rating:

گاهی شباهت ظاهری به ورزشکاران و هنرمندان هم راهی خوب و راحت برای کلاهبرداری است. این بار شباهت صدای مرد کلاهبرداری به محمدرضا گلزار برای این بازیگر دردسرساز شد. این کلاهبرداری عجیب زمانی فاش شد، که کارمند یکی از فرودگاههای تهران پیش ماموران رفت و گفت طعمه کلاهبرداری شده است.

کارمند بیچاره چندی قبل در دفتر کارش نشسته بود که مردی با صدایی آرام و لحنی مودبانه سلام کرد و گفت: من محمدرضا گلزار هستم. کارمند فرودگاه باورش نمی شد که این ستاره سینما به او زنگ زده باشد.

قربانی کلاهبرداری گفت: ” خیلی تعجب کرده بودم. محمدرضا گلزار به من زنگ زده بود. او بعد از اینکه با حرف هایش مرا آرام کرد، گفت؛ او و همکارش  بهرام  رادان  با فرودگاه  قراردادی  بسته اند که  بر اساس آن  فروش  بلیت  هواپیماها را به  صورت  انحصاری  در اختیار دارند. آن  مرد سپس  به  من  گفت  او و بهرام  رادان  قصد دارند مرا به  عنوان  مدیر فروش  معرفی  کنند وقتی  این  حرف  را شنیدم  خیلی  خوشحال  شدم  موقعیت  مناسبی  نصیبم  شده  بود و می توانستم  به  پیشرفت  خوبی  دست  پیدا کنم  برای  همین  بلافاصله  پیشنهاد آن  مرد را قبول  کردم  و حتی  به  او گفتم  همسرم  بیکار است  و وی  و رادان  می توانند از او نیز کمک  بگیرند. گلزار قلابی  نیز درخواست  مرا پذیرفت  و گفت  برای  انجام  مراحل  اداری  استخدام  خود و همسرم  باید ۱۷۰ هزار تومان  به  یک  شماره  حساب  واریز کنم  او سپس  شماره  حساب  مردی  به  نام  مهران  را به  من  داد و من  نیز بلافاصله  پول  را پرداخت  کردم .”

ماجرای کلاهبرداری به همین جا ختم نشد و استخدام همسر شاکی از سوی حراست  فرودگاه  رد شد. گلزار قلابی وقتی این موضوع را شنید مثل روز اول خیلی خونسرد به طعمه خود قول داد که در جلسه ای آینده با دکتر

الهام ، سخنگوی دولت این موضوع را مطرح می کند تا مشکل استخدام رفع شود.

گلزار قلابی در مرحله بعد درخواست استخدام سه منشی را می دهد که این رفتار او باعث شک کارمند فرودگاه شده و او موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

این شکایت کافی بود تا ماموران تحقیقات برای دستگیری گلزار قلابی را آغاز کنند. ماموران از شاکی خواستند همچنان به ارتباطش با متهم ادامه بدهد تا بتوانند ردی از او به دست بیاورند. ماموران در ردیابی تماس های مرد کلاهبردار دریافتند او از زندان تماس می گیرد. به همین خاطر هماهنگی با مسوولان زندان انجام شد و مرد شیاد به دام افتاد.

 

منبع : سيمرغ

 

About Author

Add a Comment