حل مشکل پاپ آپ و تبلیغات

حل مشکل پاپ آپ و تبلیغاتReviewed by بلانیان on Feb 26Rating:

مشکل باز شدن صفحه پنجره های ناخواسته اینترنتی

اخیرا خیلی از دوستان از مشکل باز شدن پاپ آپ های ناخواسته سایت های تبلیغاتی  خبر دادند و از ما راه حل این مشکل ویروسی را خواستند. چرا که با ورود به هر سایتی، حتی سایت هایی که تبلیغات پاپ آپ ندارند، پنجره های تبلیغاتی خاصی مثل سایت علی بابا، علی اکسپرس و … روی بروزر گوگل کروم، فایر فاکس یا اینترنت اکسپلورر شان باز شده و برایشان مشکل ایجاد می کند. هم چنین برخی کاربران هنگام گرفتن پرینت با مشکل باز شدن پاپ آپ روبرو می شوند که مانع از گرفتن پرینت می شود.

مشکل پاپ آپ علی بابا Ali Baba

دلیل باز شدن این پاپ آپ ها روی کامپیوتر شما، ویروسی شدن لپ تاپ یا PC شماست. ویروسی که کمتر آنتی ویروسی آن را شناسایی می کند. حتی با آنتی ویروس های مختلف هم وقتی کامپیوتر خود را اسکن می کنید این ویروس را شناسایی نمی کند.

راه حل مشکل پاپ آپ های مزاحم

برای جلوگیری از باز شدن این صفحات نرم افزار تنها دانلود نرم افزار Anti malware می تواند راه حل شما باشد که Malwarebytes Anti malware  نام دارد و می توانید این نرم افزار را در ادامه دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار مالور بایتز

دانلود آنتی مالور

دانلود نرم افزار آنتی مالور، مالور بایتز

 دانلود نرم افزار: اینجا کلیک کنید!

پس از نصب نرم افزار malwarebytes و آپدیت آن، اسکن را بزنید تا ویروس های پاپ آپ را پیدا کند و برای همیشه شما را از شر این پاپ آپ های ویروسی نجات دهد.

حل مشکل پاپ آپ alibaba

About Author

Add a Comment