تیم فوتبال صبای قم قهرمان جام شهدا شد

تیم فوتبال صبای قم قهرمان جام شهدا شدReviewed by بلانیان on Jan 27Rating: 5.0


دیدار تیم های صبا و پرسپولیس در فینال جام شهدا با برتری یک بر صفر صبایی ها به پایان رسید و این تیم قهرمان دومین دوره جام شهدا شد. تک گل این دیدار را محمد قاضی در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند.

به گزارش گروه ورزشی بالاسری در آغاز بازی دو تیم نمایش متعادلی از خود نشان دادند و روی یکی دو صحنه توانستند فرصت خطرناکی روی دروازه‌ها خلق کنند. در یکی از این صحنه‌ها محسن قاضی در دقیقه ۷ بازی روی اشتباه هافبک‌های حریف پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه پای چپ او با دخالت محسن زاده به کرنر رفت.

در ادامه و در دقیقه ۱۸ محسن مسلمان در میانه‌های زمین توپ را در اختیار گرفت و با یک پاس زیبا درون محوطه جریمه صبا مهدی طارمی را صاحب توپ کرد اما ضربه این مهاجم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در آغاز نیمه دوم صبایی‌ها بازی هجومی تری نسبت به حریف سرخپوش خود به نمایش گذاشتند و توانستند با تهدید دروازه پرسپولیس تک گل بازی را به ثمر برسانند. در دقیقه ۶۵ بازی روی اشتباهی که هافبک های میانی پرسپولیس انجام دادند محمد اوسانی از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با یک پاس به عقب خوب محمد قاضی را درون محوطه صاحب توپ کرد و او نیز با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را باز کرد.

کمال کامیابی نیا در دقیقه ۸۴ از زمین مسابقه به دلیل خطا روی بازیکن حریف و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

پرسپولیس با ترکیب علی محسن زاده، محسن بنگر، احمد نورالهی (دقیقه ۶۶، رضا خالقی فر)، مهدی طارمی (دقیقه ۶۶، علی علیپور)، فرشاد احمد زاده، کمال کامیابی‌نیا، جری ریکاردو بینستون (دقیقه ۴۶، امید عالیشاه)، علیرضا نورمحمدی (دققه ۶۶، مایکل اومانا)، رامین رضاییان، بابک حاتمی و محسن مسلمان به میدان رفت.

صبا نیز با ترکیب حامد لک، فیلیپه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمدامین آرام طبع، جهانبخش ذبیحی، محمد اوسانی (۷۳ محمد بایوج رضایی)، فرشید باقری، اکبر صادقی و پیام صادقیان (۶۰، عبدالکریم اسلامی) بازی را آغاز کرد.

 

About Author

Add a Comment