تشکر محمد علیزاده از فرزاد حسنی در کنسرت

تشکر محمد علیزاده از فرزاد حسنی در کنسرتReviewed by بلانیان on Sep 3Rating:

تشکر محمد علیزاده از فرزاد حسنی در کنسرت

تشکر محمد علیزاده از فرزاد حسنی در کنسرت

کنسرت محمد علیزاده شب گذشته ۹ شهریور ماه در ۲ سانس با حضور هنرمندان و با استقبال بی نظیر مردم در برج میلاد برگزار شد …

 

محمد علیزاده اجرای خود را با قطعه برگرد آغاز کرد که به دلیل استقبال مردم از این قطعه علیزاده این قطعه برای بار دوم با همراهی مردم خواند.

دکور اجرای شب گذشته محمد علیزاده با دکور سایر اجرا های وی متفاوت بود که طراحی و اجرای این دکور خاص و متفاوت توسط محسن افشانی بازیگر سینما و تلوزیون صورت گرفته بود.

این خواننده پس از اجرای قطعه “بی حوصله”  گفت: دوست خوبی در این کنسرت حضور دارد که در زندگی هنری و پیشرفت هنری ام تاثیر بسیار زیادی داشت و برای اولین بار من را به تلوزیون برد و همیشه آرزو داشت تا مرا روی سن ببیند و آن کسی نیست جز فرزاد حسنی و همسر محترمش آزاده نامداری.

امیر علیزاده رهبر ارکستر محمد علیزاده قطعه “غم دنیاس” را با تنظیمی متفاوت تر از آلبوم اجرا کرد که با استقبال مردم رو به رو شد.

در کنسرت شب گذشته محمد علیزاده هنرمندان و ورزشکاران دیگری همچون :محمد رضا فروتن ، امیر رضا خادم ،پرند زاهدی،جواد افشار،علی انصاریان ،نفیسه روشن ،مهدی آرمیده و میلاد ترابی حضور داشتند.

محمد علیزاده در این کنسزت قطعه های “برگرد “قحطی گل” “بی حوصله”  “غم دنیاس” “دل بی تو غم زده” “دلم پس نده” ” و “شهر باران” را اجرا کرد.

ارکستر محمد علیزاده را امیر غلامی،فرشید افهمی،امیر پور نگهبان ،امیر حسین عویسی،محمد شعبانی،اشکان موسوی،سعید عباسیو بهمن میرزاده به رهبری امیر علیزاده تشکیل داده اند.

 

About Author

Add a Comment