انتقاد شاهرودی از جهانبخش و آزمون

انتقاد شاهرودی از جهانبخش و آزمونReviewed by بلانیان on Sep 7Rating:

انتقاد شاهرودی از جهانبخش و آزمون

پیشکسوت فوتبال ایران اعلام کرد تیم ملی اگر بازی بهتری به نمایش می گذاشت، می توانست ۳ امتیاز را از چین بگیرد.

 


 

رضا شاهرودی درباره تساوی تیم ملی مقابل چین اظهار داشت: با اینکه خیلی ها تصور می کردند بازی سختی برابر چین داریم اما واقعا این تیم چیز خاصی برای ارائه کردن نداشت. اگرچه تیم ما دیروز بازی خوبی ارائه نکرد اما می توانستیم پیروز شویم و با ۳ امتیاز چین را ترک کنیم.
او ادامه داد: بازیکنان چین از لحاظ بدنی افت کرده بودند و با آن چینی که مقابل کره قرار گرفته بود، زمین تا آسمان فاصله داشت. در مقاطعی از بازی به خوبی دیده می‌شد که بازیکنان چین توان دویدن معمولی خود را نیز از دست داده‌اند. از سوی دیگر تیم ما به هیچ وجه خوب نبود و حتی اگر مانند بازی قطر عمل می‌کردیم، این بازی را به راحتی می‌بردیم و خیالمان از ادامه راه راحت می‌شد.
پیشکسوت فوتبال با انتقاد از نحوه بازی علیرضا جهانبخش تاکید کرد: از بازیکنانی مانند جهانبخش بیش از این انتظار داشتیم؛ از بازیکنی در این حد که در یک لیگ معتبر اروپایی توپ می‌زند، قطعا انتظارات بیشتری می‌رود. او اگر مقابل دروازه دقت بیشتری می‌کرد، می‌توانست گل ایران را به ثمر برساند. از سردار آزمون هم بیش از این انتظار می‌رود؛ او ۳ موقعیت خوب داشت که باید به گل تبدیل می‌کرد.
شاهرودی در پایان افزود: به طور کلی تیم ما در کل بیش از حد دست به عصا کار می‌کند. در بازی‌هایی که می‌توانیم به راحتی پیروز شویم، فشار نمی‌آوریم و پیروزی به این راحتی از دستمان خارج می‌شود.

 

About Author

Add a Comment