رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان

رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوانReviewed by balanian on Sep 25Rating: 4.0رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان

رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان

شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه از تماشاگران توسط رامبد جوان رد شد . چندی پیش شایعه ای در رسانه های مجازی به زبانها افتاده بود که رامبد جوان در برنامه خندوانه از تماشاگران پول میگیرد . اما رامبد جوان این موضوع را در صفحه اینستاگرام خود رد کرد .

رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان

رد شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه توسط رامبد جوان

رامبد جوان شایعه دریافت پول در برنامه خندوانه از تماشاگران را رد کرد . همچنین در ین صفحه اینستاگرام در مورد مسابقه کتابخوانی  “بخون و ببر” اطلاعاتی داد . همچنین رامبد جوان از طرفدارانش تقاضا کرد به بی ادبی برخی افراد در رسانه های مجازی توجه نکنند و جواب  انها را ندهند . متن دقیق رامبد جوان در صفحه اینستاگرامش به شرح زیر است :

سلام عزیزان.

١-نمى دونم کدوم آدم شیطونى شایعه کرده که ما براى حضور تماشاچیهاى محترم و عزیز پول مى گیریم. هیچوقت اینکارو نکردیم و نخواهیم کرد.

٢-دیشب اجراى امیر کربلایى زاده عزیز یکى از بهترین اجراها از اول خندوانه تا الان بود، دمش گررررررم و هممون براى سلامتى پدر عزیزش دعا کنیم.

٣-لطفا به اون اندک نفراتى که میان اینحا و همش بى ادبى میکنن توجه و کلکل نکنین قصد اصلیشون جلب توجه و دیده شدنه. بهتره یاد بگیرن با چیزاى خوب جلب توجه کنن.

۴-خیلى مخلصیم.

۵-به زودى مسابقه کتابخونىِ”بخون و ببر” در فصل سوم رو راه اندازى مى کنیم و کتابهاى باحال براى مسابقه و جایزه هاى خفففففن خواهیم داشت.خودتونو آماده کنین در این تابستون کلى مى خوایم کیف کنیم.

۶-ارادت.

٧-مهمونایى که دوست دارین بیان رو در تلاشیم که تشریف بیارن.

٨-به زودى یه کتاب و یه فیلم هم خدمتتون پیشنهاد مى دم.

٩-دوستتون دارم

About Author

Add a Comment