۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناس

۱۰ برنامه چت برای ارسال پیام به صورت ناشناسReviewed by بلانیان on May 15Rating:

ارسال پیام به صورت ناشناس

شاید شما نیز شنیده باشید که پیام های شخصی داخل موبایل ممکن است توسط افراد مختلف و به شیوه های متفاوتی ، رویت شود. با در نظر گرفتن این مشکلات و در خطر بودن حریم خصوصی افراد ، متخصصان برنامه هایی را برای ارسال پیام به صورت ناشناس طراحی کردند که کاربران بتوانند به صورت ناشناس برای سایر افراد پیغام بفرستند و در شبکه های اجتماعی مختلف به چت بپردازند. در این پست ۱۰ برنامه کاربردی از میان برنامه هایی که بدین منظور منتشر شده اند را معرفی می کنیم.

برنامه های چت مخفی و ناشناس برای اندروید و آی او اس

۱۰ Mobile Chat Apps to Send Messages Anonymously

 

Wut Wut (  آی او اس)

با استفاده از این برنامه ، می توانید بدون ورود به اکانت اصلی و مشخصاتی که در فیس بوک دارید، با سایر کاربرانی که از همین برنامه در موبایل خود استفاده می کنند، چت کنید. بعد از ارسال هر پیام در این برنامه ، پیام های قبلی پاک میشوند و افراد به صورت کاملا ناشناس با یکدیگر بحث می کنند.

نسخه اندروید این برنامه به زودی منتشر خواهد شد.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Yik Yak ( اندروید)

این برنامه ، فضایی مدرن برای آشنایی با افراد به صورت ناشناس است. می توانید با آن پست بگذارید و فید های خود را منتشر کنید. همچنین گروه هایی برای چت های گروهی نیز وجود دارد که می توانید بر اساس موضوع ، هر یک را انتخاب کنید و به آن ها ملحق شوید. در این برنامه و سایر برنامه هایی که معرفی می کنیم ، امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری وجود ندارد

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Psst ( اندروید)

پلتفرم جدیدی در این برنامه در دسترس شما خواهد بود که با استفاده از آن ، هیچ گونه آی دی و مشخصاتی از شما نشان داده نمیشود و تمامی چت ها نیز پاک میشوند. در چت ها شرکت کنید و مطلبی را که به نظرتان جالب است را به اشتراک بگذارید.

انقضای هر پست ۴۸ ساعت و هر صحبتی که در چت های خصوصی رد و بدل میشود، تنها ۳۰ ثانیه است و پس از آن تمامی گفت وگو ها ناپدید میشوند.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Truth ( آی او اس)

این برنامه صرفا برای چت با کسانی است که نام آن ها در مخاطبین موبایلتان وجود دارد و شما به صورت قطعی آن ها را میشناسید؛ در حالی که برای مخاطبان موبایل خود ، ناشناس نشان داده میشوید.

از این برنامه می توانید برای شوخی با دوستان و کسانی که در لیست شماره های موبایل شما هستند، استفاده کنید. نسخه اندروید این برنامه به زودی منتشر میشود.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Whisper (اندروید و آی او اس)

اپ کاربردی Whisper ، فضای شاد و سرزنده ای را برای چت با سایر افراد به صورت ناشناس فراهم می کند. می توانید تمامی لحظات خود را به همراه اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد، در قالب یک پست و با پس زمینه عکس ، به اشتراک بگذارید. فضایی برای چت های خصوصی نیز قرار است به زودی به سایر بخش های این برنامه اضافه شود.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Popcorn ( آی او اس)

با استفاده از این برنامه چت ، به صورت ناشناس با افرادی که در فاصله ی حدود ۲ کیلومتری شما قرار دارند ، به صورت خصوصی چت کنید. به طور کلی می توانید با افراد جدیدی را در اطراف خود جست وجو کنید. این برنامه در زبان های مختلف انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی و…قابل استفاده است.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Anomo (اندروید و آی او اس)

از طریق این اپ می توانید تنها با تنظیم کردن یک آواتار ، به جست وجو افراد بپردازید و با اشخاص جدید آشنا شوید. می توانید ابتدا با دوستان خود به صورت عمومی چت کنید و نهایتا برای آشنایی بیشتر، به صورت خصوصی صحبت کنید.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Kindly (آی او اس)

در Kindly  به صورت عمومی به بیان مسائل روزمره خود بپردازید و به مشکلات و دغدغه های سایر افرادی که به صورت ناشناس در این برنامه هستند ، گوش دهید. محیط این برنامه دوستانه و جذاب است.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Roomvine (اندروید و آی او اس)

Roomvine برنامه چت به صورت ناشناس و با افراد غریبه است. می توانید به این وسیله از اتفاقاتی که در اطراف شما رخ می دهد آگاه شوید و همچنین با جست وجوی یک مکان خاص در یک نقطه از دنیا ، با افراد غریبه که کیلومتر ها از شما دورتر هستند ، صحبت کنید.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

Wondr (اندروید و آی او اس)

در این برنامه هویت شما به صورتی که در اپ های قبلی گفته شد ، مخفی نمیشود. اما به فالور های اکانت توییتر شما اجازه می دهد که با شما به صورت ناشناس به چت بپردازند. به طور کلی ابتدا یک پیغام اطلاع رسانی برای چت کردن به فرد مورد نظر ارسال میشود و سپس نظیر دایرکت اینستاگرام اما ناشناس ، می توانید چت کنید.

برنامه های گفت وگو به صورت ناشناس در موبایل

 

 

About Author

Add a Comment