گيتي پسند قهرماني را از دست داد/ فوتسال آسیا

گيتي پسند قهرماني را از دست داد/ فوتسال آسیاReviewed by بلانیان on Sep 3Rating:

گيتي پسند قهرماني را از دست دادتسنیم – گيتي پسند در فينال جام باشگاه‌هاي آسيا مغلوب چونبوري تايلند شد و به مقام نايب قهرماني اين مسابقات بسنده کرد.

در ديدار فينال چهارمين دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌هاي آسيا تيم‌هاي گيتي پسند ايران و چونبوري تايلند از ساعت 14:30 در ناگويا ژاپن به مصاف هم رفتند که چونبوري با برتري 4 بر يک در ضربات پنالتي و 5 بر 2 در مجموع عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را کسب کرد.

در دقيقه 5 بازي ضربه کرنر محمد طاهري را حسين طيبي به گل برتري گيتي پسند تبديل کرد و شاگردان رضا لک تا 2 دقيقه مانده به پايان بازي با اين يک گل پيش بودند اما باز هم ترفند بازي 5 نفره حريف در دقايق پاياني نتيجه داد و سوکارنوت در اين زمان گل تساوي چونبوري را وارد دروازه گيتي پسند کرد تا با تساوي يک بر يک 2 تيم در وقت قانوني، بازي به وقت اضافه کشيده شود.

در وقت اضافه نخست يک توپ بازيکنان چونبوري به تير دروازه ايران برخورد کرد و در نيمه دوم وقت‌هاي اضافه اسماعيل‌پور، بازيکن گيتي پسند توپ را به تير دروازه عباسيان دروازه‌بان ايراني چونبوري زد. تلاش 2 تيم در وقت اضافه نيز بي نتيجه ماند تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي محمد طاهري، براي گيتي پسند گلزني کرد و افشين کاظمي و مهدي جاويد پنالتي خود را از دست دادن، تا در نهايت چونبوري که بازيکنانش هر 4 پنالتي‌شان را به گل تبديل کردند، بتواند با شکست دادن مجدد شاگردان رضا لک در فينال قهرماني اين مسابقات را از آن خود کند.

براساس اين گزارش، چونبوري در مرحله گروهي مسابقات فوتسال جام باشگاه‌هاي آسيا نيز موفق شده بود، تيم گيتي پسند اصفهان را شکست دهد.

در ديدار رده‌بندي اين رقابت‌ها ناگويا اوشنز ميزبان ژاپني مسابقات فوتسال جام باشگاه‌هاي آسيا توانست با برتري 6 بر 4 مقابل شن ژن چين جايگاه سوم را به خود اختصاص دهد. در اين ديدار دانشور بازيکن ايراني شن ژن 2 گل از 4 گل تيمش را به ثمر رساند.

 

About Author

Add a Comment