گرمای هوا پرتقال را فراوان و ارزان کرد

گرمای هوا پرتقال را فراوان و ارزان کردReviewed by بلانیان on Mar 11Rating:

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: گرمای هوا باعث فراوانی و ارزانی پرتقال و ارسال محموله‌های پرتقال از شهرهای شمالی شده است.

حسین مهاجران  درباره قیمت میوه‌ها و ثبات آن در روزهای اخیر توضیح داد: در چند روز اخیر می‌توان گفت که به نوعی شاهد کاهش قیمت میوه‌ها بودیم و در رابطه با پرتقال نیز به دلیل گرمای هوا، شهرهای شمالی کشور چاره‌ای جز ارسال تولیدات خود به تهران نداشتند.

وی با بیان این‌که اگر استقبال مردم از میوه‌ها در هفته آینده نیز مثل روزهای اخیر باشد افزایش قیمتی نخواهیم داشت، افزود: برای ایام عید با مشکل یا کمبودی مواجه نخواهیم شد.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره جدیدترین قیمت میوه ها در میادین میوه و تره بار گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم پیاز ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، گوجه‌فرنگی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، خیار رسمی بوته‌ای ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و خیار جیرفتی ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

به گفته مهاجران، هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان، سیب ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، موز ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، نارگیل ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و هر کارتن آناناس هشت و شش تایی ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

About Author

Add a Comment