کفاشیان :متهم باشم باید جواب بدهم

کفاشیان :متهم باشم باید جواب بدهمReviewed by بلانیان on Feb 8Rating:


حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان و تقابل با تیم های عربستانی و نیز اتهام کمیسیون اصل ۹۰ به ریاست فدراسیون فوتبال در رابطه با فساد او را وادار به پاسخگویی در برنامه صبح و ورزش کرد.

به گزارش گروه ورزشی بالاسری، کفاشیان در رابطه با مشکلاتی که در رابطه با میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد و آخرین تصمیم ایران در رابطه با ضرب الاجل AFC برای حل این موضوع گفت: تصمیم مشروط است و اگر تا ۲۵ اسفند حل شود که هیچ اما اگر نشد در کشوری بی طرف باید بازی برگزار شود.

کفاشیان ادامه داد: ما به دنبال رایزنی هستیم اما اگر بحث های سیاسی دو طرف حل شود تیم ها بدون مشکل با هم دیدار خواهند کرد.

وی در مورد پیشنهاد ایران برای حل این مشکل گفت: ما پیشنهاد بازی بدون تماشاگر و … را دادیم اما آنها اعلام کردند حتی اجازه ورود به ایران را نداریم. ما جلساتی با باشگاه ها گذاشتیم و امروز با وزارت ورزش هم جلسه ای خواهیم گذاشت و نظر نهایی را اعلام خواهیم کرد. ما اعلام کردیم امنیت کامل را برقرار خواهیم کرد اما آنها اعلام کردند اجازه ورود نداریم.

کفاشیان در پایان در واکنش به صحبت های پورمختار، رییس کمیسیون اصل ۹۰ که او را متهم ردیف اول فساد در فوتبال نامیده بود گفت: در مورد صحبت ها من توضیحی خاصی ندارم اگر متهم ردیف اول باشم باید جواب بدهم.

 

About Author

Add a Comment