کدام کار سردار شهید همدانی نیمه‌ تمام ماند؟‌

کدام کار سردار شهید همدانی نیمه‌ تمام ماند؟‌Reviewed by بلانیان on Feb 28Rating:

حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: با سردار شهید همدانی و سردار شادمانی قرار گذاشته بودیم که هریک خاطرات و مستندات یکی از شهدا را آماده کرده و به چاپ برسانیم.

وی افزود: براساس تقسیم‌بندی قرار شده بود تا خاطرات شهید علیرضا حاجی‌بابایی را بنده، خاطرات شهید حبیب مظاهری را سردار شهید همدانی و خاطرات شهید بهمنی توسط سردار شادمانی آماده شود.

وزیر سابق آموزش و پرورش تصریح کرد: سردار شهید همدانی هفته‌های آخر و قبل از سفر به سوریه با من تماس گرفت و گفت اگر شما مصاحبه کنید کارهای کتاب تمام شده و به مرحله چاپ می‌رسد، ولی وی به سوریه سفر کرد و شهید شد و تکمیل‌کردن کتاب برعهده ما ماند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این کتاب‌ها چاپ شده و برخی هنوز به اتمام نرسیده است، بیان کرد: همچنین مستندی درباره شهید علیرضا حاجی‌بابایی تهیه شده که سردار شهید همدانی مطالب و مستندات بسیاری را در این مستند ارائه کرده است.

حاجی بابایی با اعلام اینکه مطالبی در این مستند از سردار شهید همدانی وجود دارد که تاکنون کسی آنها را ندیده است، گفت: این مستند درباره شهید حاجی بابایی بود ولی از این پس به مستند سرداران شهید حاجی بابایی و همدانی تبدیل می‌شود چون سردار شهید همدانی نقش کلیدی در این مستند دارد.

وی با اشاره به اینکه با سردار شهید همدانی ۳۶ سال به صورت مدام رفاقت و رفت و آمد داشتیم، اظهار داشت: سردار شهید همدانی در برخی از ویژگی‌ها همچون بی‌ادعا بودن، خلوص نیت، طلب‌کار نبودن از انقلاب و نظام و رفتار مردمی با مردم منحصر به فرد بود.

همرزم سردار شهید همدانی با بیان اینکه خدمت به مردم و نظام از مهمترین اولویت‌های این سردار شهید محسوب می‌شد، گفت: سردار شهید همدانی لحظه‌ای از یاد شهدا غافل نمی‌شد.

حاجی بابایی بیان کرد: سردار شهید همدانی خط روشنی داشت و «بصیرت» دائم تکه کلام وی بود و در مسائل مختلف که به رهبری، انقلاب و مقابله با فتنه مربوط بود، یک قدم عقب‌نشینی نمی‌کرد.

 

About Author

Add a Comment