پرسپوليسي‌ها مطمئن باشند جبران مي‌کنيم

پرسپوليسي‌ها مطمئن باشند جبران مي‌کنيمReviewed by بلانیان on Aug 25Rating:

پرسپوليسي‌ها مطمئن باشند جبران مي‌کنيم
جواد منافي درباره ديدار پرسپوليس برابر نفت تهران اظهار کرد: ما در بازي روز جمعه خيلي خوب نبوديم اما نفت هم خيلي خوب بازي نکرد. اينکه بعضي عوامل تيم نفت گفته‌اند نبض بازي دست آنها بود، حرف درستي نيست.

وي ادامه داد: در روزي که پرسپوليس خوب نبود، نفت از فرصت استفاده کرد. ما مستحق باخت نبوديم و در شرايطي که همه فکر مي‌کردند بازي تمام است آنها روي يک موقعيت نصف و نيمه به گل رسيدند. فوتبال همين است. همه چيز در يک لحظه عوض مي‌شود. بچه‌هاي ما تلاش زيادي کردند ولي روز ما نبود. فرصت زياد است و ما اين بازي را جبران مي‌کنيم. البته باخت بدي بود و هم ما و هم هواداران انتظار چنين نتيجه‌اي را نداشتيم

مربي سرخپوشان درباره عمکرد دفاعي و هجومي تيم خاطرنشان کرد: اسکلت خط دفاع و خط دروازه حفظ شده و فقط ميثم حسيني جاي پولادي را گرفت. عناصر هجومي هم در کارهاي دفاعي کمک مي‌کنند و در دريافت دو گل در شش بازي آمار خوبي است که نشان مي‌دهد خط دفاع و دروازه خوب کار کرده‌اند. البته در گلزني تا حدي ناموفق بوده‌ايم. بازيکنان خوبي داشتيم و بازيکنان خوبي هم جذب کرده‌ايم. به طور حتم تيم در فاز هجومي تغيير خواهد کرد. قبول داريم که در بازي با نفت موقعيت گلزني به حد کافي نداشتيم. البته تيم نفت هم در نيمه دوم چشم به ضد حملات داشت و با جمع شدن در يک سوم دفاعي خود، کار را براي مهاجمان و هافبک‌هاي ما سخت کردند.

وي به سايت باشگاه پرسپوليس گفت البته ما در بازي‌هاي قبلي موقعيت‌هاي بسياري ايجاد کرديم ولي به گل‌هاي زياد نرسيديم که روي هر دو موضوع در حال کار کردن هستيم و اين مسائل حل مي‌شود تا پرسپوليسي که دلخواه ما و هواداران باشد را در زمين ببينيم.

منافي ادامه داد: ما شرمنده هواداران هستيم. حس و حال آنها را به خوبي درک مي‌کنيم چون خودمان از همين خانواده پرسپوليس هستيم. شب سختي بود. مي‌دانيم از بازيکنان و کادر فني انتظار دارند و انتظارات آنها نيز به حق است. مي‌فهميم که چه حالي دارند، فقط اميدواريم صبور باشند و تلاش مي‌کنيم جلوي فولاد اين بازي را جبران کنيم. مسابقات ادامه دارد و مطمئن هستم شرايط تغيير مي‌کند چون ما پرسپوليس هستيم.

About Author

Add a Comment