هیات پاکستانی برای نهایی کردن توافقات گازی سفر رئیس جمهور به پاکستان به ایران می آید

هیات پاکستانی برای نهایی کردن توافقات گازی سفر رئیس جمهور به پاکستان به ایران می آیدReviewed by بلانیان on Mar 28Rating:

بزودی هیات پاکستانی برای نهایی کردن توافقات گازی سفر رئیس جمهور به پاکستان به ایران سفر می کند.

علیرضا کاملی مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به اهمیت توافقات گازی با ایران برای پاکستان و تاکید این موضوع در سفر اخیر رئیس جمهوری وهیات اقتصادی همراه به این کشور تصریح کرد: بزودی هیات پاکستانی برای نهایی کردن توافقات گازی سفر رئیس جمهور به پاکستان به ایران می آید.

علیرضا کاملی با اشاره به همراهی بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت کشورمان در سفر رئیس جمهوری به پاکستان افزود: در این سفر مهندس زنگنه علاوه بر مذاکره درباره موضوعات اقتصادی مختلف درباره رفع مشکلات قرارداد صادرات گاز به پاکستان با طرف پاکستانی به بحث و گفت‌وگو پرداخت که خوشبختانه در این خصوص توافقات ضمنی به عمل آمد .

وی ادامه داد :در این مذاکرات مقرر شد بزودی هیات پاکستانی با سفر به ایران این توافقات را نهایی کنند تا عملیات صادرات گاز ایران به پاکستان اجرایی شود .

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران تصریح کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور به ارتباط وتعاملات گازی با کشورهای همسایه بویژه پاکستان مصر هستیم؛ چرا که معتقدیم قراردادهای گازی می تواند روابط اقتصادی وفرهنگی را تحکیم و گسترش دهد.

 

About Author

Add a Comment