نوشتن خودکار متن وگذاشتن لوگو بر روی تصاویر درون وبسایت

نوشتن خودکار متن وگذاشتن لوگو بر روی تصاویر درون وبسایتReviewed by بلانیان on Sep 8Rating:
نوشتن خودکار متن وگذاشتن لوگو بر روی تصاویر درون وبسایت

نوشتن خودکار متن وگذاشتن لوگو بر روی تصاویر درون وبسایت

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که دوست ندارید تصاویر که شما زحمت ساخت آن را کشیده اید و یا تصویری که مربوط به خود شما یا هر کس دیگری می باشد دیگران در سایت یا وبلاگ خود بگذارند و لینک سایت شما در آن نباشد اگر از این دسته افراد هستید پیشنهاد می کنم این آموزش رو حتما تا آخر دنبال کنید . Image Watermark نام افزونه ای است که به شما کمک می کند تا نام وبسایت خود یا هر نامی که دوست دارید روی عکس هایی که روی در وبسایت خود آپلود می کنید چاپ کنید و اگر کسی از تصاویر شما استفاده کرد نام وبسایت یا نوشته شما نیز روی آن تصویر نوشته شده باشد.

مزایای این افزونه

از مزایای این افزونه می توان به گزینه ای برای کپی نکردن تصاویر استفاده شده در وبسایت شما و غیر فعال کردن راست کلیک بر روی تصاویر استفاده شده در وبسایت شما اشاره کرد این افزونه دارای قابلیت های دیگری مانند مانند نوع و اندازه نوشته و انتخاب پسوندی برای تصاویری که در سایت آپلود می شوند را نیز دارا می باشد همچنین با کمک این افزونه می توانید میزان کیفیت تصاویر را نیز مشخص و با توجه به اندازه هایی که سایت شما برای این اندازه از تصاویر بهینه شده است.

راهنمای کار با افزونه

screenshot-1

اول بخش از تنظیمات مربوط به فعال بودن یا خاموش بود افزونه است و دومین بخش مربوط به اندازه های تصاویر می باشد و سومین بخش مربوط به مکان هایی که قرار است نام وبسایت شما قرار بگیرد که به صورت پیشفرض روی همه مکان ها تصویر است .

screenshoداد

این بخش از افزونه مربوط به تنظیمات و نوع تصویر است که شما با توجه به نیاز خود می توانید آن را مشخص کنید

آموزش نصب افزونه

برای نصب این افزونه Image Watermark از این لینک اقدام کنید و یا از بخش مدیریت سایت در قسمت افزونه ها نام افزونه را جستجو نمایید و آن را نصب و فعال کنید.

About Author

Add a Comment